FANDOM

Agarest the Demonic Wolf - jeden z 4 najgroźniejszych demonów. Książę demonów zniszczenia inaczej nazywanych Demonami Ognia.

Agarest the Demonic Wolf
Bandicam 2015-09-13 19-35-37-117
Gatunek Demon (wilk)
Wiek Nieśmiertelny (39 - forma Mobiańska)
Rodzina Selena the Wolf (kochanka, nie żyje), Maddison the Wolf (córka), Tris the Wolf (córka), inne demony
Sprzymierzeńcy Tris the Wolf (początkowo), Maddison the Wolf (początkowo), Team Death (początkowo), Dr Eggman (początkowo), Inne demony
Wrogowie Dr. Eggman (później), Tris the Wolf (później), Maddison the Wolf (później), Team Death (później0
Kolor futra/sierści Czerwone (demon, szare (forma Mobiańska)
Kolor oczu Czarno-czerwone (demon), czerwone (forma mobiańska)
Broń Jego moc, ognista halabarda
Styl walki nie posiada
Umiejętności Potrafi wytwarzać tarcze ochronne, kule mocy, portale i wzywać demony i diabły, potrafi czytać w myślach, posługiwać się telekinezą, teleportować się, przechodzić przez ściany, zmieniać swoją formę i posługiwać się ogniem piekielnym, umie zmieniać swój wzrost, wiek, wygląd, dokonywać samozapłonu, przejmować nad kimś kontrolę, wyczuwać emocje innych i ich słabości, wytwarzanie sługusów z ognia, zadawać innym psychiczny ból i być w różnych miejscach na raz

WyglądEdytuj

Agarest jest demonem ognia i zniszczenia. Jest całkowitym przeciwieństwem Anioła Marshallera. Demon ma dwie formy, w których jego jest inny.

DemonEdytuj

Agarest jako demon ma czerwone futro i brązowy brzuch oraz wnętrze uszu. Jego pyszczek jest biały tak jak końcówka ogona. Z jego pleców wyrastają czerwone skrzydła. Ma czarne oczy z czerwonymi, pionowymi źrenicami. Jego włosy są czarne tak spodnie i nabite ćwiekami buty.

MobiusEdytuj

Bandicam 2015-09-08 15-57-32-292

Agarest w formie Mobiańskiej

Agarest w formie Mobiańskiej ma szare futro i czerwone oczy. jego brzuch, wnętrze uszu, pyszczek i końcówka ogona pozostają bez zmian. Jest ubrany w czarną kurtkę, czerwoną bluzkę i czarne spodnie. Ma również czarno-czerwony pas z czaszką. Jego buty są czarno-biało-czerwone.

HistoriaEdytuj

Agarest urodził się wraz z początkiem świata w Otchałni Ognia. Był on jednym z demonów, którzy przewodniczyli w wojnie z planetą Wayland. Walczył on z Aniołem Marshallerem, który był jego największym wrogiem. W walce został on pokonany i zesłany do Otchłani Ognia. Tam pozbierał się po wielkiej klęsce demonów i zaczął rosnąć w siłę. Wysłał kilka swoich oddziałów do pomocy w zdobyciu Królestwa Aniołów. Sam nie mógł w tym uczestniczyć, ze względu na klątwę Marshallera. Rok przed narodzeniem Veronici udało mu się jednak wymknąć na Mobius, tylko po to, by spłodnić dla siebie następce. Jednak urodziły mu się dwie córki. Początkowo był zniechęcony, dopuki nie okazało się, że są one potężne i przejawiają cechy demonów. Nie mogąc już przybyć na Mobius (tamta próba kosztowała go ogromny wysiłek) wysyłał swoich sługusów, by tamci w sposób mniej lub bardziej dyskretny pomagali bliźniaczkom. Miał nadzieję, że gdy one dostatecznie rozwiną swoją moc, uwolnią go. Ale uprzedził je Eggman, który złamał Pieczęć Trzynastu. Dzięki temu mógł spokojnie się przenosić po niektórych planetach, jednak nie posiadał pełnej mocy, gdyż nadal wisiała nad nim klątwa Marshallera, która jak się okazało, mógł zdjąć tylko Anioł z tego rodu. 

CharakterEdytuj

Agarest jest okrutny. Nie zna litości ani wybaczenia. Jest też bardzo mściwy. Nie zan uczuć, nie potrafi kochać. Niczego się nie boi. Woli mieć większą ilość wrogów niż sprzymierzeńców. To drugi, najpotężniejszy demon. Zbija bez mrugnięcia okiem.

Zainteresowania i umiejętnościEdytuj

Agarest ma praktycznie takie same moce jak jego córki. Potrafi wytwarzać tarcze ochronne, kule mocy, portale i wzywać demony i diabły, które są mu posłuszne. Do tego potrafi czytać w myślach, posługiwać się telekinezą, teleportować się, przechodzić przez ściany, zmieniać swoją formę i posługiwać się ogniem piekielnym. Do tego dochodzi też umiejętność zmiany wzrostu i wieku, samozapłonu, przejmowanie nad kimś władzy, wyczuwanie emocji i słabości innych, wytwarzanie sługusów z ognia, zadawać innym psychiczny ból i być w różnych miejscach na raz. Perfekcyjnie potrafi obsługiwać się swoją halabardą.

RelacjeEdytuj

Demona nie obchodzi przyjaźń ani nic podobnego. Początkowo pomagał Eggmanowi, ale wkońcu go zdradził. Chciał również wykorzystać swoje córki. Pierwsza zbuntowała się Tris, a następnie Maddison i Team Death. Nienawidzi mieszkańców Królestwa Upadłych Aniołów i wszystkich Aniołów, a najbardziej z rodu Marshallera. Nie pała też sympatią do Sonica i jego przyjaciół ani do Luciana, chłopaka Tris. Nieznosi też Teamu Crystal. Jednak najbardziej nienawidzi Veronici.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki