FANDOM

Aila 2015 dlugie rzesy.png

Aila w wieku 13 lat

Aila (lub Aila the Hedgehog) - postać komiksowa i największa miłość Jeżera.
Aila.png

OpisEdytuj

Aila powstała z myślą o jeżycy Amy. Samo imię jest zabawą ze słowem "Aura", co w wolnym tłumaczeniu znaczy pogoda.

HistoriaEdytuj

Jej powstanie nie jest bardzo znane. Wiadomo tylko że ma wiek 10 i pół. Jest obiektem westchnień Jeżera. Poznała go kiedy on i LotKot ją ratowali z rąk Dark Jeżera, który chciał wyssać jej umiejętności. Po oblężeniu "Alternate City", straciła opaskę, w tym moce. Jako, że wydarzenia z "Alternate City" dzieją się w alternatywnej rzeczywistości, opaskę straciła w inny sposób.

WyglądEdytuj

Aila jest brązową jeżycą. Jej grzywa jest ułożona jak u klasycznej dziewczyny, i wzorowana nieco na grzywie Jeżera. Ma też różowe opaski na głowie i ręce. Ma też różową sukienkę. Po oblężeniu "Alternate City", zaczęła się ubierać nieco inaczej. Zaczęła zakładać płaszcz, i spodnie zamiast sukni. Pozbyła się kokardy, zmieniła fryzurę, i w ramach dojrzewania płciowego (w tym coraz większych piersi ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) zaczęła nosić purpurowy stanik.

UmiejętnościEdytuj

Aila potrafi kontrolować pogodę, czyli m.in tworzyć tsunami, wichry, tornada, trzęsienia ziemi, burze itd. Po stracie opaski jej bronią stał się sprzęt do hakowania.

RelacjeEdytuj

PrzyjacieleEdytuj

Jeżer - Początkowo najlepszy przyjaciel, później jednak narodziło się między nimi uczucie. W przyszłości Aila urodzi dwoje dzieci, których ojcem prawdopodobnie będzie Jeżer.

LotKot - Od początku najlepszy przyjaciel.

Jeżor - początkowo wróg, później przyjaciel.

WrogowieEdytuj

Dark Jeżer - od zawsze wróg.

Ciekawostki Edytuj

  • Umiejętności hakerskie, które posiada Aila, są wzorowane na umiejętnościach głównego bohatera gry "Watch Dogs".

AutorEdytuj

Antox08

Postacie
Dobre PaintoJeżerLotKotKanoxPolyPinkoSliatLemmonyOliviaLeilaSpitfire
Neutralne NorkerKornelMaksJeżor
Złe BliblexDr.OctoRodentLord FireJack
Ważne Transformacje Mega JeżerOgnisty KornelHipno LemmonyDynamo LotKotHiper Jeżor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki