FANDOM

Tajemnicza grupa istot cieni, alternatywy innych.

HistoriaEdytuj

Był siebie pewien czarodziej bądź też czarnoksiężnik, który potrafił władać i światłem i ciemnością, zwał się Ion von Veledier. Życie magika mijało ponuro, nie musiał uczyć się czarów, bowiem znał wszystkie, przeczytał wszystkie książki jakie posiadał, praktycznie nauczył się wszystkiego co było mu potrzebne jak do życia codziennego, jak i magicznego. Jedynie co robił, to pełnił obowiązki Rady Magów. Pewnego dnia Ion postanowił spróbować stworzyć mroczną wersję siebie, odrzucić światło, a przyjąć ciemność. Po miesiącach von Veledierowi udało mu się stworzyć mroczną kopię, nazwał ją Alter Ion. Magik postanowił wypróbować tą magię na innych, z czasem chciał, aby wszyscy mieli swoich alterów. Niestety mroczne kopie innych zaczęły opanowywać 'swoich twórców'. zaczęły niszczyć rodzinne miasto i zapragnęły ciemności na Mobiusie. Na szczęście Rada Magów powstrzymała istoty cieni i zabili ich magią światła. Natomiast Ion von Veledier za złe użycie magii, dokonanego zła i zdradę Rady, został wydalony z Rady, musiał przymusowo przyjąć nowe imię, Fae Sirra (w języku magów oznacza Zdrajca Światła), został wygnany z Mobiusu, zmieniony w czarny kielich na zawsze i został wydalony do miejsca zwanego Ciemną Pustką. Rada nie była jednak świadoma jednego - jako że Sirra panował nad ciemnością, mógł w postaci kielicha wydalać magię, jaką mu pozostała - przywołanie Alterów. Przez sto lat i do dziś istnieje ta grupa istot cieni.

DziałalnośćEdytuj

Alterowie jako służący Fae Sirry pragną, za pomocą energią życiową swoich dobrych wersji przywrócić go do poprzedniej formy. Pragną również, aby wszędzie zapanowała ciemność, chcą również przejąć na zawsze ciała swoich stwórców.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to moja pierwsza opisana organizacja.
  • Istoty te pojawiają się na każdej planecie, nawet jeśli dana planeta jest mocno chroniona przed mocami ciemności.
  • Alterowie pojawiają się u każdego, nawet u postaci negatywnych.
  • Żółte oczy bez źrenic oraz szare/czarne futro to cechy charakterystyczne Alterów.
  • Zdarza się, że niektórzy Alterowie mają białe futro.
  • Pierwszym Alterem, który pojawił się na wikii była Alter Chiyo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki