FANDOM

Charakter Edytuj

Robotka jest pewną siebie osobą. Uwielbia marchew i sok z cytrynowy. Jest na początku po stronie Robotnika i z chęcią wypełnia jego rozkazy.

Wygląd Edytuj

Amber ma jasno-brązową sierść. Włosy, ogon, skrzydła i róg ma zakończone bursztynowymi końcami. Oczy ma zielone. Jest ubrana na styl pirata, a w ręku zawsze ma swoją szablę.

Amber Gold Edytuj

Jest to przemiana Amber w super formę. Potrafi w tedy lewitować, a jej magia wzrasta w siłę. Aby forma ta powstała, jej broń musi być naładowana. Szabla ma wtedy złoty wskaźnik. Z powodu, że przemiana jest spowodowana nie szmaragdami, a informatyką i szczyptą magii nie jest to prawidłowa, mobiańska super forma.

Zostajesz, czy odchodzisz? Edytuj

Historia

Pewnego marcowego dnia, na nieznanej planecie grupa naukowców postanowiła zrobić własną Mobiankę. Zobaczyli Sonica i jego przyjaciół, dowiedzieli się o nich i zainspirował ich wygląd Mobianów. Postanowili zrobić Unicorna. Dali jej części ciała ludzi, ale szkielet był z metalu, tak samo jak jedna niedziałająca część mózgu.

15 marca, w nocy lał deszcz i była burza. Wszyscy byli w swoich domach, a w budynku, gdzie było laboratorium z klaczą nastało zwarcie. Amber obudziła się, Nie umiała nic mówić, ledwo co ustała na nogach. Poczuła się dziwnie, aż nagle błysnęło światło. To był blask magii. Dziewczyna teleportowała się do miejsca, przebytu Eggmana - w jego laboratorium. Konisia nic nie wiedziała o świecie, więc została u doktora. On opowiedział jej różne bzdury o tym, że świat jest okrutny i że jak nie pokona Sonica i jego przyjaciół, świat zaleje zagłada.

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png A ty czemu masz koszulkę z nyan catem? 20px-Cudzy2.png
Amber na widok Cubota w koszulce z nadrukiem

Ciekawostki Edytuj

  • Miała być robotem-jednorożcem
  • Nazwa jej super formy to żart od twórcy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki