FANDOM

Anna White a właściwie Anna Liss White the Arctic Fox. Towarzyszka Swift'a w Operacja Interium. Pochodzi z miasta Naxus. 

Anna Liss White the Fox
Anne White the Fox.jpg
Gatunek: Lisica
Wiek: 19
Rodzina: Nieznana
Przyjaciele: Swift Keane the Hedgehog
Wrogowie: Eggman, I.O.T.H.
Kolor sierści/futra: Biały
Kolor oczu: Błękitne
Styl walki: Szybki, Kung-Fu
Uzbrojenie: Sztylet, pistolet MAG-08, pistolet Taser
Zdolności: Niesamowita prędkość, telekineza

Historia:Edytuj

Anna urodziła się w Naxus. Wychowywana była w dziesięcio-osobowej rodzinie zastępczej ( rodzice oddali ją jak była niemowlęciem ). Anna pojawiła się w drugim rozdziale Operacji Interium. Została powołana do zbadania pustyni Grande razem ze Swiftem. Oboje za sobą nie przepadali. Swift często dostawał od niej w twarz ( z niewiadomego powodu ). 

Charakter:Edytuj

Anna Liss jest nerwową lisiczką. Uwielbia się kłucić ( pewnie dlatego, że wychowywała się w rodzinie zastępczej ). Ma bardzo wysoki temperament. Ciągle przezywa Swift'a chłoptasiem albo idiotą.

Wygląd:Edytuj

Anna jest prawdopodobnie lisem polarnym ( Pieścem ). Jej sierść ( jak zresztą innych pieśców ) jest koloru białego. Ma oczy koloru błękitnego. Najczęściej ubiera się w cyjankowe dzinsy, jasnobrązowy płaszcz, czarną bluzkę i buty. Na prawym nadgarstku ma skórzaną frotkę. 

Reszta coming soon. Nie mam narazie pomysłu, a itak ten artykuł nie będzie tak idealny!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki