FANDOM

Connie Ring
Connie Ring.jpg
Obrazek z komiksów przedstawiający tą postać, akurat w jej wyglądzie nic nie zmieniałem.
Twórca (świat realny): Ian Flynn(człowiek, który stworzył tą postać dla Archie Comics)
Wiek: 24
Znany również jako: Brygida Zdobywczego Sztormu(jej tytuł, jako przywódczyni klanu Raiju)
Płeć: Kobieta
Rasa: Ryś Mobiański
Kolor oczu: Brązowe
Wzrost: 1m17cm

Connie Ring, często również nazywana Brygidą Zdobywczego Sztormu- Postać z komiksów archiego, z której postanowiłem zrobić jednego z głównych bohaterów mojej powieści pt. Smoczy Tron. W pewnym stopniu ją przerobiłem, wymyśliłem jej imię(w komiksach archiego nie wyjawiono jej imienia, i nazywano ją po prostu Bride of the Conquering Storm, co na polski można przetłumaczyć jako Brygida Zdobywczego Sztormu). Jest przywódczynią(Brygidą)klanu Raiju.

Wygląd Edytuj

Nosi róż...*(autor artykułu, podczas pisania tego słowa, został wypatroszony przez rysich ninja)jasno-fioletową tunikę ze złotymi zdobieniami, również r...jasno-fioletowe spodnie, buty, których końcówki są obite żelazem, no i czarne rękawiczki bez palców, ręce, prawie do łokcia, są owinięte bandażami(Connie najwidoczniej chciała występować w Sonic Boom). Na głowie ma słomiany kapelusz. Jej futro jest w większości pomarańczowe, tylko na pyszczku jest kremowe, a na końcach uszu jest czarne. Ma bardzo duże uszy.

Historia Edytuj

Za jakiś czas, opisałem ją częściowo w Smoczym Tronie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki