FANDOM

Dempire - ogromne, tajemnicze Królestwo, miejsce zamieszkania Wampirów, Demonów i Diabłów, nie mające miejsca w Układzie Słonecznym.

Opis/krajobraz Edytuj

Nie wiadomo dokładnie, kiedy powstało Dempire. Szacuje się to na ok. kilkuset tysięcy lat p.n.e. Nazywane jest czasami Tajemniczym Królestwem lub Zagadkowym Miejscem. Zawsze tutaj panuje noc, bez względu na porę dnia i roku. W centrum Dempire znajduje się ogromny Zamek, podzielony a Części: Wampirzą i Demoniczną. W podziemiach znajduje się Piekło - miejsce zamieszkania wszystkich Diabłów. Wokół Zamku znajduje się tzw. obszar czerwony, czyli roślinność. Obszar ten przypomina zwyczajny, ziemski park. Znajdują się tam także krwiste strumienie. Każdy obchodzi inne święta. Jedynym wspólnie obchodzonym świętem jest Koronacja nowego Króla. Dempire nie ma miejsca we wszechświecie - jedynym sposobem dostania się tu jest zrobienie specjalnego portalu. Potrafią go jednak zrobić tylko mieszkańcy Królestwa. Na powierzchni (najlepiej płaskiej) należy namalować Pentagram. Następnie należy specjalnym sztyletem rozciąć (najlepiej) dłoń i polać gwiazdę krwią, po czym otwiera się portal.

Części Edytuj

Królestwo podzielone jest na dwie Części (tak jak wspomniano). Wampirza jest w większości czarna i mroczna, a Demoniczna czerwona. W Części Wampirów znajduje się największe pomieszczenie w całym Królestwie - Sala Tronowa. Jej wielkość dostosowana jest do wszystkich - całe Królestwo, łącznie z Demonami i Diabłami, bez problemu zmieści się tutaj. W podziemiach Zamku znajduje się Piekło - miejsce zamieszkania Diabłów. Nikt nie dba o to, co się tam dzieje - Diabły mają to miejsce na wyłączność. Król nie ma prawa mieszać się w sprawy Piekła, stanowi ono jakby oddzielne Królestwo.

Architektura Edytuj

Architektura w całym Królestwie jest taka sama. Jest to mieszanka baroku z gotykiem. Barok stosowany jest w "ważniejszych" salach, typu Sala Tronowa. Gotyk używany jest w całej reszcie, czyli w innych pomieszczeniach. W Piekle nie obowiązuje żaden styl, tam i tak wszystko jest pęknięte, stłuczone i zniszczone.

Polityka Edytuj

Całym Królestwem rządzi Król. Musi on być najstarszym synem Króla, a także być ze starożytnego rodu von Vamp. Wszyscy mają obowiązek słuchać się Króla, nawet Diabły. W Piekle również rządzi Szatan - upadły anioł, uważany tam i w całym Dempire za Boga. Szatan jest jednak uzależniony od Króla - bez jego zgody nie ma na nic prawa. W przypadku braku Króla (np. gdy wyjedzie), Szatan ma prawo samodzielnego sprawowania władzy w Piekle.

Warstwy Społeczne Edytuj

W Zamku obowiązuje Warstwa Społeczna - wszyscy muszą słuchać się najwyższej warstwy. Są to (od góry ważniejsze):

  • Król
  • Szatan/Bóg
  • Doradcy Królewscy
  • Rodzina Królewska
  • Stróże Królewscy
  • Arystokraci (najzamożniejsi mieszkańcy)
  • Patrycjat (śreniozamożni mieszkańcy)
  • Zwykli mieszkańcy
  • Służba

Religia Edytuj

W Dempire nie ma określonej religii - każdy ma prawo wierzyć w to, co chce. Najpopularniejszą religią jest satanizm - wiara w Szatana-Boga. Wyznają go głównie Diabły, jednak zdarzają się Demony lub Wampiry.

Arystokratyczna Rodzina Królewska Edytuj

Od kilkuset tysięcy lat istnieje starożytna i najbardziej tajemnicza Rodzina Królewska von Vamp. Jest najstarszą rodziną w całym Dempire. Królem staje się najstarszy syn Króla (jak już wcześniej wspomniano). Gdy w rodzinie jest jeszcze jeden chłopak, staje się on Lordem i przyjmuje własną nazwę. Królową może stać się jakakolwiek dziewczyna, którą poślubi Król. Nie ma żadnych wymogów. W przypadku gdy Królewska Para ma córkę, staje się Księżniczką. Gdy Król ma siostrę, staje się ona Księżną.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moim pierwszym światem.
  • Nie miałam pomysłu na nazwę :P
  • Demony stanowią 50% populacji, wampiry 35%, a Diabły 15%.
  • Przeważnie używa się tu języka bułgarskiego.
  • Otworzyć portal do Dempire można też dzięki amuletowi "Serce Wampira".
  • Jeśli śmiertelnik z poza Dempire zginie tu, zamieni się w coś w rodzaju ducha/demona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki