FANDOM

Dzieci Sarkofagu (ang. The Children of the Sarcophagus) - tajemnicza zbiorowa świadomość setek robotycznych wojowników.

Theme: Dawn of War: Dark Crusade - Necrons Theme 

WyglądEdytuj

Dzieci Sarkofagu to liczące setki, może nawet tysiące jednostek legiony cyborgów pochodzących z okolic Fenrisa. Wszyscy oni, niezależnie od poprzedniego wyglądu, mają czarno-kobaltowy kolor powłoki i świeące błękitne oczy, włącznie z fragmentami między płytami pancerza. Między sobą porozumiewają się mechanicznymi pomrukami (jak Gethy z Mass Effecta).

HistoriaEdytuj

Setki lat temu Fenrisjański psionik, zwany Klerykiem (ang. The Cleric), chcąc zaimponować ówczesnemu Imperatorowi, zbudował grupę cybernetycznych służących. Każdy z nich miał określone zadanie. Imperator jednak, jako że był osobnikiem nieufnym, nie zaakceptował nowych tworów. Powiem więcej: kazał się ich pozbyć. Rozwścieczony Kleryk zaszył się w swoich laboratoriach kilometry pod powierzchnią planety i zaczął snuć plany obalenia władcy. 

Dziesięć lat później Kleryk, który z czasem zaczął przypominać swoje własne "dzieci", opuścił laboratoria i przypuścił szturm na lojalistyczne miasta. Gdy wreszcie armia szalonego psionika dotarła do Białej Cytadeli, przywódcy stoczyli pojedynek na śmierć i życie. Imperator ugodził Kleryka mieczem w brzuch, powalając go na bruk. Psionik jednak miał asa w rękawie: gdy władca myślał, że to już koniec, wszedł do jego umysłu i zaczął go niszczyć od środka. Imperator stracił życie natychmiast, lecz Kleryk przeżył. Przybyli po niego jego dwaj najstarsi "synowie" i przenieśli do laboratoriów, gdzie został umieszczony w cybernetycznym sarkofagu podtrzymującym życie. Od tego czasu Dzieci Sarkofagu, jak ich później określili mieszkańcy z powierzchni, pilnowali swego "ojca", pieczętując laboratoria i trwając w nieskończonym śnie, dopóki nie zostaną przebudzeni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki