FANDOM

Edward Terry the Bat - 15-letni nietoperz. Brat Masona. Zakochany w Veronice.

Team: Team Crystal

Edward Terry
Ethan the Bat
Wybranek Anielicy
Gatunek Nietopeż
Wiek 15 lat
Rodzina Mason the Bat (brat bliźniak, Nataniel Terry (ojciec), Fiona Terry (matka)
Przyjaciele Veronica the Hedgehog (dobra przyjaciółka, obiekt westchnień), Mason the Bat, Emily the Fox (czasami), Sonic, Shadow, Amy, Tails, Cream, Rouge i Knuckles, Władca Marionetek, Nico di Angelo
Wrogowie Dr. Eggman, Amanda the Cat, Emily the Fox (czasami), Team Death, wszyscy co nie szanują jego i jego przyjaciół
Kolor futra/sierści Biały
Kolor oczu Fioletowe
Broń Jego pięści
Styl walki Bokarto
Umiejętności Wprawiony w bójkach, umie powstrzymać emocje, potrafi latać.

WyglądEdytuj

Edward jest nietoperzem o białej sierści. Jego oczy są fioletowe. Ma szare włosy, które zakrywają mu lewe oko.

Strój codziennyEdytuj

Edward ubiera się w czarną bluzkę z białą czaszką i krótkim rękawem. Jego długie spodnie są czarne. Chłopak nosi czarne rękawice i buty w tym samym kolorze z ćwiekami. Na jego szyi widać czarną kolię na której są ćwieki a na rękach cczarne bransolety również ze ćwiekami.

HistoriaEdytuj

Edward zawsze był typem samotnika. Poza swoim bratem, nie miał przyjaciół. Niektórzy w szkole się go bali, inni nienawidzili. Wszystko by tak zostało, gdyby nie Veronica. Dziewczyna ma podobny charakter do niego i podobne zainteresowania. Na początku, Edward nie chciał się przyjaźnić z jeżycą, ale działali na siebie jak magnez na metal. Ostatecznie zostali dobrymi przyjaciółmi, a nawet Edward się w niej zakochał, chodź Veronica nie zdaje sobie z tego sprawy.

Historia opisana jest w "Dzienniku Veronici the Hedgehog", "Dzienniku Veronici the Hedgehog 2: "Przeznaczenie""

CharakterEdytuj

Edward jest nie ufny, skryty i tajemniczy. Bywa agresywny, gdy ktoś go zdenerwuje. Jest typem samotnika. Nie lubi towarzystwa innych osób (wyjątek stanowi Veronica). Często wdawał się w bójki. Nikt go tak naprawdę nie zna poza szarą jeżycą. Tylko przed Veronicą pokazuje jaki jest naprawdę. Tylko ona go rozumie. Zawsze staje w obronie młodszych czy słabszych i właśnie stąd te wszystkie bójki. Ale dzięki Veronice, zmienił się. Przestał tylko z ukrycia czynić dobro, zaczął działać jawnie.

Zainteresowania i umiejętnościEdytuj

Edward opanował bardzo dobrze bokarto. Interesuje się głównie muzyką. Uwielbia grać na swojej gitarze. Gdy był młodszy, kolekcjonował kolorowe kamienie, teraz zbiera stare monety. Lubi czytać dzieła filozofów i zgłębiać filozofię. Kiedyś śpiewał i układał własne piosenki.

RelacjeEdytuj

Veronica the HedgehogEdytuj

Jest jego bardzodobrą przyjaciółką. Bardzo dobrze się dogadują. Tylko jej Edward się zwierza, gdy tego potrzebuje. Jeżyca doskonale go rozumie. Jest ona jedyną osobą, na którą nietoperz nie umie długo być zły. Ma on świadomość tego, że Veronica nie jwest dla niego tylko przyjaciółką.

Mason the BatEdytuj

Mason jest starszy od Edwarda tylko o parę sekund. Przed pojawieniem się Veronici, Edward w szkole rozmawiał tylko ze swoim bratem. Pare razy się nawet pobili. Michael ma wyrzuty do brata że "ukradł mu Veronicę", gdyż obojgu braciom podoba się jeżyca.

Dr. EggmanEdytuj

Edward i Eggman nienawidzą się równie mocno jak nietoperz lubi Veronicę. W towarzystwie chłopak lubi sobie z niego podrwić lecz nie nie docenia go.

Amanda the CatEdytuj

Chłopak nie lubi dziewczyny. Denerwuje go jej zachowanie i to, że gnębi niektórych uczniów.

Co lubiEdytuj

  • Veronicę.
  • Słuchać muzyki
  • Grać na gitarze
  • Śpiewać
  • Samotnośc
  • Być na uboczu.
  • Spokój

Czego nie lubiEdytuj

  • Eggmana
  • Bycia w centrum uwagi
  • Gdy ktoś go denerwuje.
  • Gdy brat robi sceny o Veronicę.

DubbingEdytuj

Polski: Krzysztof Banaczyk (Cyborg z Młodych Tytanów)

Angielski: Khary Payton (również Cyborg z Młodych Tytanów)