FANDOM

Eins, Zwei, Drei
Gatunek Białe Jaguary
Wiek ?
Wzrost *Eins - 120 cm
  • Zwei - 115 cm
  • Drei - 100 cm
Rodzina ?
Sprzymierzeńcy *Eins&Zwei - Brak
Wrogowie Wszyscy
Kolor futra/sierści Białe
Kolor oczu *Eins - Granatowe
  • Zwei - Różowe
  • Drei - Turkusowe
Broń Zbyt wiele, by wymieniać
Zdolności ?
Eins, Zwei i Drei - tajemnicze, nieśmiertelne Białe Jaguary.

Theme: Fade - One Reason - Deadman Wonderland

Wygląd Edytuj

Eins Edytuj

Eins posiada białe futerko, granatowe, duże oczy i czerwono-białe włosy w nieładzie. Na policzkach ma namalowane coś w rodzaju makijażu.

Strój Edytuj

Nie wiadomo, czy jest to ubranie (kombinezon), czy skóra. Chłopak ma na brzuchu namalowaną tarczę do strzelania w kolorach czerni i czerwieni. Wokół talii ma coś w rodzaju czarnego paska. Posiada czerwone "spodnie" i białe, długie i wysokie buty z ciemnoszarymi sznurówkami, a na palcach również ma namalowaną tarczą (kolorystyka: biel i czerwień). Ma długie rękawiczki z czymś, co przypomina gąbeczki (na łokciach), w czarno-czerwone paski.

Zwei Edytuj

Zwei również posiada białe futerko, różowe, śliczne oczy i w całości długie, czerwone włosy. Na policzkach również posiada makijaż.

Strój Edytuj

To samo, co w przypadku Eins'a. Nie wiadomo, czy to strój, czy raczej skóra. Wokół lewej piersi namalowaną ma tarczę (biel i czerwień). Wokół talii ma czerwony pasek ze srebrną klamrą. Tak samo ma coś w rodzaju ciemnoszarych spodni z czerwonymi pasami w miejscu kolan i długie, czarne buty w czerwone paski na obcasie. Posiada także czerwone rękawiczki.

Drei Edytuj

Drei ma białe futerko, turkusowe, słodkie oczy i biało-czerwone, długie włosy. Tak jak reszta - na policzkach ma makijaż.

Strój Edytuj

W przypadku Drei bardziej prawdopodobna jest teoria, że cała trójka posiada kombinezony. Tak jak Zwei, ma tarczę, tym razem jednak wokół obu piersi. Nogi przypominają czarne pończochy z czerwonymi paskami na górze. Posiada czerwone botki na wysokim obcasie. Ma czarne rękawiczki w czerwone paski, bez palców.

Historia Edytuj

Charakter Edytuj

Eins Edytuj

Zwei Edytuj

Drei Edytuj

Relacje Edytuj

Eins Edytuj

Zwei Edytuj

Drei Edytuj

Cytaty Edytuj

Eins Edytuj

Zwei Edytuj

Drei Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • To moje pierwsze białe jaguary.
  • Zastanawiałam się nad tym, czy zrobić o każdym z nich osobny artykuł, jednak zrobienie trzech oddzielnych artykułów o prawie identycznych postaciach...
  • Ich prawdziwe imiona to Mephisto, Anika i Lea.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki