FANDOM

Elizabeth
Elizabeth the Fox.PNG
Informacje
Gatunek Lis, Dampir (wampir półkrwi)
Wiek ok. 250 lat (jest długowieczna)
Rodzina Albert the Fox (ojciec, wampir)
Hedviga the Arctic Fox (matka)†
Przyjaciele Isabell "Scar" the Vampire Cat
Wrogowie Złe wampiry
Kolor futra/włosów/skóry Czarny, biały/Czarny, biały/Orzechowy
Kolor oczu Czerwony
Styl walki Silny
Szybki
Grupowy
Uzbrojenie Srebrny miecz
Sztylet
Zdolności Niezwykła szybkość i zwinność
Elizabeth (zdrobniale Lizzy, Liza, Liz) - 250-letnia łowczyni potworów.

Theme:  

WyglądEdytuj

Lizzy ma około 250 lat, lecz wygląda jakby była świeżo po osiemnastce. Ma czarno-białe futro, orzechową skórę i czerwone oczy. Jej włosy są czarnego koloru, z wyjątkiem jednego białego pasma. Ubiera się dość... wyzywająco: ot kilka pasów materiału składających się na top, spódniczka oraz rękawiczki i buty w stylu S&M. Wszystko to w czarnych kolorach (wyjątek stanowią paski na rękawiczkach i butach, które są czerwone).

HistoriaEdytuj

Elizabeth urodziła się 250 lat temu jako córka wampirzego szlachcica, Alberta i śmiertelniczki, Hedvigi. Nie znała matki, zmarła ona przy narodzinach. Ojciec przez wiele lat wychowywał ją w samotności, wpajając jej, że "dzieci nocy" są numer 1, pomijając fakt, że matka nim nie była. Lizzy nie chciało się w to wierzyć. Chciała zwiedzić świat, poznać kogoś, nauczyć się zwyczajów śmiertelników. Obmyśliła więc genialny plan. W dzień, gdy ojciec spał, zabrała jego miecz i sztylet, pamiątki po matce (jej zdjęcie, wisiorek i obrączkę) oraz prowiant, po czym uciekła z domu.

Pewnej nocy, gdy przechadzała się bocznymi uliczkami jednego z odwiedzanych przez nią miast na Wyspie Bożego Narodzenia, spostrzegła bandę zbirów starających się ograbić pewną Kotkę z tatuażem pod okiem. Liza chciała ich przegonić, lecz oni rzucili się na nią. Nie skończyło się to dla nich zbyt dobrze: dwóch straciło po palcu, a trzeci - koło 2 litrów A+. Kotka przedstawiła się jako Isabell. Przedstawiła również swój stosunek do tego, co Lizzy zrobiła tym zbirom. Po wyjaśnieniu sobie wszystkiego, postanowiły podróżować razem. Wtem poczuła ciepło bijące z obrączki mamy w jej kieszeni, jakby coś chciało się z niej wydostać. Liz postanowiła dowiedzieć się, co to za znak. Obecnie szuka kogoś, kto by jej w tym pomógł.

CharakterEdytuj

Lizzy to osoba o ciepłym charakterze. Łatwo nawiązuje znajomości. Jest bardzo wrażliwa na cudze nieszczęście. Stara się pomóc w miarę możliwości. Jeśli jednak ktoś spróbuje ją zaatakować, ta upuszcza mu kilka litrów krwi.

CytatyEdytuj

20px-Cudzy1.png Piję krew tylko w obronie własnej. Te zbiry się na mnie rzuciły, więc chyba mogłam, prawda? 20px-Cudzy2.png
Liz tłumaczy swój stosunek do picia krwi

UzbrojenieEdytuj

  • Srebrny miecz - długi miecz z posrebrzaną klingą. Idealny na różne potwory.
  • Sztylet - długi na 20cm sztylet o rozdwojonym ostrzu pokrytym srebrem. 

ZdolnościEdytuj

  • Jest niesamowicie szybka i zwinna.
  • Do perfekcji opanowała walkę mieczem.

Gothic LizzyEdytuj

Jest to jedyna i najpotężniejsza forma Elizabeth. Lisica staje się Gothic Lizzy, kiedy wypije wystarczająco dużo krwi. Wyrastają jej wtedy nietoperze skrzydła, a włosy stają się czerwone i znacznie dłuższe. W tej formie Elizabeth może latać i korzystać z magii ognia i piorunów (jak w Awatarze).

Elizabeth Vampire.PNG

Potężniejsza forma Elizabeth

CiekawostkiEdytuj

  • W obrączce matki zaklęta została jej dusza. Powód zaklęcia jest nieznany.
  • Historia Elizabeth została w dużej mierze wymyślona przez Yami Sonę, za co jej serdecznie dziękuję. :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki