FANDOM

Eri the Chao
Eri the Chao
Pupilek i wierna towarzyszka Zuzy
Gatunek Chao (Samica)
Wiek 2
Wzrost 40 cm
Waga Nieznana
Właściciel Zuza
Nacja 20 Września, Mobius
Przyjaciele *Zuza

(Najlepsi przyjaciele)

Wrogowie Dr. Eggman
Rodzina Nieznana

Młoda chao, która została przygarnięta przez Zuzę.

Theme: Hatsune Miku - Ievan Polkka

Historia Edytuj

Eri to dwuletnia chao, która mierzy 40 cm. Wykluła się w Chao Garden. Młoda chao bardzo chciała być czyimś pupilkiem, zawsze uciekała przed innymi chao. Pewnego dnia zauważyła różową lisicę, która chodziła sobie po ogrodzie i fascynowała się chao. Chao postanowiła zaczepić młodą lisicę. Gdy się bliżej różowa lisica zaadoptowała chao i nadała jej imię: Eri. W ten sposób Eri zaprzyjaźniła się z Zuzą i Kaito.

Charakter Edytuj

Eri z natury jest miła i zabawna. Podobnie jak jej właścicielka jest dziwna, ale za to jest kochana przez Zuzę. Lubi stroić psikusy innym, a szczególnie swojej właścicielce. Nie cierpi nudy, wtedy zasypia, a gdy usłyszy propozycję zabawy, od razu wstaje i się bawi. Bywa czasami wredna, jednak potem jest jej przykro, że spowodowała swoją osobą smutek i przeprasza daną osobę.

Wygląd i ubiór Edytuj

Eri ma białą skórę i oczy koloru białego. Ma długie czarne włosy, część górnej części włosów jest czerwona, także część włosów tworzy takie uszka. Nad głową Eri lata czerwona kulka, ma także skrzydła nietoperza. Chao jest ubrana w czarne ubranko z fioletowymi paskami na rękach.

Umiejętności Edytuj

Eri bardzo szybko leci, umie także robić kilka trick'ów. Czasami zdarza jej się zasnąć podczas walk. Cechuje ją zwinność, oraz odwracanie uwagi innych. Ma bardzo dobry słuch.

Relacje Edytuj

Eri bardzo pokochała swoją właścicielkę, Zuzę. To dzięki niej chao jest pozytywnie nastawiona do innych, a najbardziej do jej chłopaka, Kaito.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Artykuł o Eri był od dawna planowany..
  • Kiedy widzi jak Zuza i Kaito się tulą, leci jak szalona.
  • Eri głównie ubiera się w ubrania koloru czarnego.
  • Jej ulubionym przysmakiem jest jabłko.
  • Eri słynie z tego, że kiedy widzi małe niemowlę, to od razu chce się z takimi dziećmi bawić (X3).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki