FANDOM

Ten artykuł jest tylko zalążkiem!
Tumblr mduu76YzTY1qdtw9eo1 500

Książę Ethan Lightning
Ethan the Arctic Fox
Informacje
Gatunek Arktyczny Lis (Piesiec)
Wiek 20 lat
Rodzina Bona Christina (matka)
Mars Lightning (ojciec)
Kiara (ciotka -_-)
Trasy (w przybliżeniu ciotka)
Luis (w przybliżeniu wujek)
Weronika (siostra-bliźniaczka)
Shady (siostra)
Julie-Jo (kuzynka)
Mike (w przybliżeniu brat stryjeczny)
Przyjaciele Wera
Titus
Wrogowie Najeźdźcy
Kiara
Kolor futra/sierści Biały
Kolor oczu Morski błękit
Styl walki Shien
Uzbrojenie Miecz świetlny o niebieskim ostrzu
Zdolności Magia światła, szybkość, doskonały wzrok i pamięć
Ethan (właściwie Książę Ethan Lightning) - młodszy brat-bliźniak Księżniczki Wery, obecnie podróżujący po pustkowiach Debris.

Theme: Mrozu feat. Sound'n'Grace - Nic do stracenia

WyglądEdytuj

Jak na Pieścia przystało, Ethan ma śnieżnobiałe futro. Jego oczy mają kolor morskiego błękitu. Od swojej siostry różni się bardziej zaniedbanymi włosami (rozpuszczone, często rozczochrane, spięte z tyłu w krótki kucyk) oraz nieco bardziej umięśnioną sylwetką. Na prawym policzku ma długą bliznę.

StrójEdytuj

Całe ubranie Lisa jest czarne. Góra składa się z ciepłego bezrękawnika, pary rękawiczek z masą pasków oraz gogli z niebieskimi szkłami. Na dół zakłada połatane bojówki i solidne, wysokie buty.

HistoriaEdytuj

Ethan przyszedł na świat zaraz po swojej siostrzyczce. Nigdzie jednak nie ma wzmianki o jego narodzinach ani nawet istnieniu Księcia. Jak to się stało? Nie wiadomo, chociaż podejrzewa się, iż pewna szarooka Lisica maczała w tym palce.

Niedawno po narodzinach pewna rodzina koczowników przemierzała równiny jeszcze niezniszczonej wojną Debris. Nagle usłyszeli cichy, dziecięcy płacz. Ojciec, Lis Brian, zaczął szukać jego źródła. W zaroślach pod drzewem ujrzał zawiniętego w kocyk Arktycznego Liska. Nie miał nawet roku. Brian wziął małego szczeniaczka do rąk, a ten po chwili przestał płakać. Spojrzał na Lisa dużymi, błękitnymi oczkami. Ten uśmiechnął się do niego. Na kocyku, w który owinięty był malec, wyszyto imię "Ethan". Brian zabrał więc Ethana do wozu, w którym czekały jego żona i córki: czteroletnia Ava i pięcioletnia Allie.

Sześć lat później planeta pogrążyła się w żałobie, gdy dowiedziano się, że nagle zmarła królowa. Wkrótce przybyli Najeźdźcy, a wojna zmieniła oblicze Debris. Przyrodnia rodzina Ethana musiała gdzieś osiąść, by przetrwać. Dobrze się złożyło, gdyż akurat znaleźli wejście do starej kopalni węgla. Po sprawdzeniu, czy nadaje się ona na kryjówkę, rodzina natychmiast się wprowadziła.

Ethan dorastał we względnym spokoju pod opieką przybranych rodziców oraz sióstr. Kochał ich bez względu na wszystko. Jednak pewnego dnia wszystko się posypało: rodzina szesnastoletniego wówczas Ethana została zaatakowana przez łowców niewolników - Tyranów, lubujących się w atrakcyjnych "towarach". Pozbawili oni Briana, próbującego chronić swych bliskich, i zakuli w kajdany całą resztę rodziny. Pozbawieni domu, wolności, a nawet ubrań, Ethan i jego siostry błąkali się po debrisjańskich pustkowiach razem ze swoimi "panami". Ich niewola trwała raptem pół roku, a cała trójka już pałała nienawiścią do wszystkich tego typu "biznesmenów". Po długim czasie zdarzyło się coś, co zwróciło rodzinie wolność...

Podczas gdy grupa Tyranów i ich niewolników zrobiła postój w jednym z ocalałych lasów, wszyscy usłyszeli głośne kroki, połączone z dźwiękiem przypominającym obijanie się metalu o metal. W końcu ujrzeli potężnie zbudowanego, zakutego w zbroję Lisa, na którego głowie spoczywał znany łowcom czarny kaptur. Tyrani doskonale wiedzieli, kto to jest i wcale nie byli zadowoleni jego przybyciem. Łowcy z bronią palną otworzyli do Lisa ogień, a cała reszta zaszarżowała na niego z mieczami. Trzeba przyznać, że ci pierwsi pożyli znacznie dłużej. Rycerz pokonał ich wszystkich, a w jego oczach płonęła słuszna furia. Potem uwolnił wszystkich niewolników, w tym rodzinę Ethana.

C.D.N.

CharakterEdytuj

Ethan w młodości był nieśmiałym, zamkniętym w sobie szczeniakiem. Rzadko się odzywał, lecz był doskonałym słuchaczem. Obecnie książę jest silnym indywidualistą, twardzielem często próbującym ukryć swoje prawdziwe emocje. Ma ironiczne poczucie humoru i nierzadko lekkomyślne skłonności. W rzeczywistości jest miłym, wrażliwym i opiekuńczym chłopakiem. Pragnie udowodnić, że zasługuje na nazwisko Lightning.

ZdolnościEdytuj

  • Ma moc kontroli światła.
  • Tak samo jak siostrzyczka, ma doskonałą pamięć i wzrok.
  • Jest niekwestionowanym mistrzem formy Shien.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Imię "Ethan" pochodzi z języka hebrajskiego i oznacza "solidny, trwały".
  • Dubbing:
  1. POL - Dagur z "Jeźdźców Smoków" (Piotr Bajtlik)
  2. ENG -

Więcej z Fandomu

Losowa wiki