FANDOM

Extreme Gears
Type Speed, Power, Skill, Fly, All-Around
To strona na której zapisuje się imiona postaci oraz nazwy (a przy okazji właściwości) ich Extreme Gear'ów. Dzięki temu nie będą się one powtarzać, a każdy będzie miał jasność. Jest to też szybki sposób na poznanie pojazdów innych. Oprócz tego można dodać też maszyny w wersji "Sonic the Hedgehog - All Stars Racing Transformed"'.

MrDoc266Edytuj

  1. Rick Clarke the Hedgehog - jest typem Skill. Jego Extreme Gear to "Dark Energy" (pol. "Ciemna Energia"). Nazwa jest nawiązaniem do jego talentu biotycznego i umiejętności kontroli ciemnej energii. W skali 1/10 umiejętności jazdy Ricka można oszacować na 8,5. Deska Jeża ma kształt GP Accumulator (obrazek nr 3), jej kolory to szlachetny brąz i złoto.
  2. Jina Carter the Hedgehog - jest typem Speed. Jej Extreme Gear nazywa się "X-Plode" (pol. X-Plozja). Jest to aluzja do zamiłowania Jeżycy do materiałów wybuchowych. W skali 1/10 jej umiejętności jazdy to 8. Deska Jiny wygląda jak Wind Star (obrazek nr 6) w odwróconej do brata kolorystyce (dominuje złoto).
  3. Garm the Lynx - jest typem All Around. Jego Extreme Gear nazywa się "H+". Nazwa jest aluzją do ideologii transhumanizmu, której cyber-Ryś bynajmniej nie wyznaje. W skali 1/10 jego umiejętności znajdują się na poziomie 9,9. H+ został tak ulepszony, by nie pozwalał Garmowi z niej zlecieć. Jest to zasługa magnesów zamontowanych w desce i butach Rysia. H+ ma kształt Maga (wersja trzecia) w barwach bardzo ciemnego błękitu i czerwieni w świecących miejscach.
  4. Preston Rivers the Echidna - definitywnie typ Power. Jego EG jest zmodyfikowanym motocyklem o nazwie "Rivet". W skali 1/10 jego umiejętności jazdy, z wiadomych powodów,  są poziomie 5,5. Specjalna zdolność Riversa, "Foe-fist", polega na przyspieszeniu motoru przed przeciwnika, wystawieniu przed nim całego mecha-ramienia i gwałtownemu zahamowaniu, co powoduje upadek przeciwnika z jego EG i ból utrzymujący się przez niecały tydzień. 

ŁUKASZ 10Edytuj

  1. Swift the Hedgehog - jest typem Speed. Jego Extreme Gear zwie się "Wild swift" (Dzika prędkość) i przypomina E.G. Jet'a (czyli Type J), jednak jego kolory uległy zmianie. E.G. pokryty był złotą i turkusową farbą oraz srebrnymi częściami. Skala umiejętności jazdy Swifta na tej desce wynosi maksymalnie 10! Potrafi z niej strzelać laserami, rakietami i zmieniać na motor.[[
  2. Nate Blayde the Hedgehog - jest typem Speed i All Around. Jego Extreme Gear to Demon of Speed (pol. Demon Prędkości) i przypomina Wind Star, jednak białe elementy E.G zastąpiono czarnymi, zielone niebieskim neonem, ciemnozielony również niebieskim neonem, a białe części na samej góże Wind Stara na biało. Tak samo jak u Swifta, jazda Nate'a wynosi 9,5. Demona Prędkości może zmieniać na latającą hulajnogę i motor.

ElectroShadowEdytuj

  1. Felix The Hedgehog - jest typem Speed. Jego Extreme Gear - "Speed Eclipse" jest nowy i nieezbyt często na nim jeździ. Felix ma pomarańczowo-niebieską deskę.
  2. Anita The Hedgehog - Jest typem Power. Jej Extreme Gear to "Firework Gear".

CrashMixEdytuj

  1. ​ElectroTails - jest typem Fly. Ma EG Super Gadget i jego skala jazdy wynosi 100/100. Potrafi skakać, zwalać przeciwników i używać Superbooma aby osiągnąć lepszy wynik. Nic nie zephie go z deski i on sam nie spadnie i nie zejdzie. Żeby zejść, musi chcieć zejść. Może także używać laserów i rozwalić planszę wokół siebie. Może z niej zabijać, podczas 1 wyścigu z  Enganem w połowie go zabił.

Rasengan553Edytuj

  1.  Engan the Hedgehog - jest typami Speed/Power/Skill (Zmienia typy). Skala jego umiejętności jazdy na Extreme Gear w skali 1-10 wynosi 10.0. Jego Extreme Gear nazywa się "Black Blues" - jest to przekolorowany na złoto, niebiesko i czarno Blue Star II. Extreme Gear pozostawia za sobą 2 niebieskie lasery a gdy laser trafi inny Extreme Gear to pojazd się zatrzymuje a postać spada z pojazdu. Potrafi na nim jeździć do góry nogami. Podobno jest szybszy od ElectroTails'a i ma lepszą wersję Superbooma. Potrafi go też zwalić laserem. Może też walnąć Ampem żeby wywalić kogoś z deski. Pozatym, nie oberwał NIGDY laserem ElectroTailsa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki