FANDOM

Fan Riders to opowieść o postaciach z naszego fanonu. Ścigają się na Extreme Gear. Opowieść została napisana przez Antoxa08

Rozdział 1 - Jeżer, Rick i HedgeraldEdytuj

W Metal City na wyścig wybrało się kilka postaci, m.in Jeżer, Rick oraz Hedgerald. Wszyscy chcieli się ścigać aby wygrać szmaragdy chaosu! Ucieszyli się gdy w głośnikach rozległ się głos Eggmana:

- Pora zaczynać wyyyyścig!!! 3! 2! 1! START!!!

Bohaterowie od razu rzucili się na deski i popędzili na tor! Rick szybko prześcignął Hedgeralda, a ten Jeżera. Kiedy brązowy jeż znalazł się na pierwszym miejscu, Hedgerald szybko włączył przyśpieszenie aby go prześcignąć. Tymczasem zielony bohater minął rampę. Szybko wykonał twistera i znalazł się na trasie. Zebrał kule do kręgli i rzucił ją na przód. Nic nie świadomy Hedgerald jechał dalej. Nagle poczuł uderzenie w plecy i upadł z deski. Jeżer gdy jechał krzyknął:

- Jesteś za wolny!

Zdenerwowany Hedgerald wskoczył na deskę i jechał. Zebrał po drodze wyładowanie i wchłonął w siebie. Gdy dogonił Jeżera szybko go poraził. Tymczasem Rick był już przy mecie. 

- Czuję słodki smak zwycięstwa!

Brązowy jeż minął metę i wygrał wyścig. Drugie miejsce zajął Hedgerald, a trzecie, Jeżer.

- Już po wyścigu. Dostajecie pieniądze na ulepszenia. Powodzenia młodzi jeźdźcy! - krzyczał Eggman.

- To był dobry wyścig! - gratulował Rick.

- Taaa, poza uderzeniem kulą do kręgli... - mówił Hedgerald.

- I porażeniem prądem. Ale ogólnie wyścig był fajny. Świetna zabawa! - mówił Jeżer.

Jeże pożegnały się i odjechały.

Rozdział 2 - Darkness, Rick i HedgeraldEdytuj

Następnego dnia na Extreme Gear zebrały się osoby: Darkness, Rick i Hedgerald.

- Życzę powodzenia - rzekł Hedgerald do Darkness - uważaj, Rick jest dobry!

- Dzięki i nawzajem. Nie martw się. Tym razem nie wygra! - zapewniała go jeżyca.

- Tak, bo wygram ja! - szybko powiedział.

- Czekaj to się jeszcze okaże! - mówiła.

W głośnikach znalazł się głos naszego kochanego grubasa z wąsami - Eggmana.

- Czas na wyścig! Zawodnicy mają natychmiast stawić się na starcie!

Postacie szybko znalazły się na linii.

- 3! 2! 1! STAAAAART!

Ruszyli. Darkness natychmiast znalazła się na prowadzeniu, a za nią - Hedgerald (widocznie ulepszył deskę na Orange Bolt II).

- Muszę natychmiast ich wyprzedzić! - myślał Rick.

Zdobył spowolnienie czasu - efekt działał przez 3 sekundy. W tym czasie znalazł się przed Darkness, a przed nią Hedgerald.

- No nie!!! - krzyknęła.

Zdobyła kulę do kręgli, i próbowała rzucić w pomarańczowego jeża. Chybiła, ale trafiła w Ricka. Wyprzedziła jego i Hedgeralda. Minęła rampę i wykonała air twistera. Cooper wypuścił łajnobomby z deski (jak on mógł w niej trzymać coś takiego?!). Zajmując się smrodem Rick nie zwracał uwagi na drogę i na rampie wywinął orła. Wpadłby w przepaść gdyby nie to że Hedgerald zawrócił i chwycił jego oraz jego deskę. Nie oznacza to jednak że zapomniał o wyścigu. Zostawił go, a sam ruszył do wyścigu. Wreszcie Darkness znalazła się na mecie, drugie miejsce zajął Cooper, a z lekkim opóźnieniem trzecie miejsce zajął Rick.

- Widzisz Cooper? Mówiłam że wygram ten wyścig!

- Widać pomyliłem się. Gratuluję.

- No, widać ja już nie wystąpię... Powodzenia! Psst... - Rick ściszył głos - widziałem jednego z ścigających się! Będzie w finale. Jest super silny. A nazywa się... 

Wtedy w głośnikach Eggman przemówił:

- Wracać do swoich garaży! TERAZ! Żadnych pogaduszek!

Rozdział 3 - Darkness, Hedgerald i GrooveEdytuj

Nadchodziła trzecia fala wyścigów na "Extreme Gear". Tym razem na wyścigi zebrały się:

Darkness the Hedgehog,

Hedgerald the Hedgehog, oraz

Groove the Cat!

Bez zbędnych rozmów, wyżej wymienieni przyszli na linię startu.

W głośnikach (jak zwykle) znalazł się głos Eggmana:

- Zaczynamy wyścig! Zawodnicy! Wskakiwać na deski! 3,2,1 - START!!!

Ruszyli. Hedgerald znalazł się na pierwszym miejscu od razu, za nim Groove, a za nią Darkness.

Kotka szybko go wyprzedziła. Wtedy, aby go nieco spowolnić, owinęła go łańcuchem, i zrobiła z niego żywy bączek.Wtedy uderzył w Darkness. Złapał ją w ostatniej chwili, bo jeszcze trochę i złamała by sobie żebra od upadku. Wskoczyli na deski i ruszyli. Hedgerald zszedł z deski

- Odbiło ci? - krzyknęła Darkness

Wtedy Cooper skoczył tak wysoko, że Darkness straciła go z oczu w niebieskim niebie.

Wtedy znalazł się przed Groove. Był na desce. Wyrzucił łajnobomby z deski i włączył turbo.

Kotka zaczęła się krztusić. Założyła szalik na nos i przyśpieszyła. Darkness właśnie mijała słynny smród. Nie wytrzymała i przyśpieszyła. 

Groove była z Hedgeraldem na rampie. Znowu próbowała owinąć go łańcuchem, ale tym razem złapał łańcuch i pociągnął go, a razem z nim kotkę. W ostatniej chwili znalazła się na rampie, za jeżem. Wygrał. Tymczasem Darkness zrobiła chyba najszybszy trik na rampie i wyprzedziła Groove! Zajęła drugie miejsce, a fioletowa riderka znalazła się na trzecim.

- To był dobry wyścig - rzekła - ale niestety przegrałam...

- Eee tam... Gdybyś znowu nie próbowała owinąć mnie wokół palca, pewnie byś wygrała.

- Dzięki za złapanie, Cooper. - powiedziała Darkness

Pożegnali się i poszli do swoich garaży.

Rozdział 4 - Hedgerald, Avery, Darkness i CatherineEdytuj

Zbliżał się kolejny, przedostatni wyścig na Extreme Gear, a zarazem pierwszy, w którym biorą udział aż cztery osoby, a mianowicie:

Cooper "Hedgerald" the Hedgehog,

Avery the Lynx,

Darkness The Hedgehog oraz

Catherine the Rabbit.

W głośnikach znowu nasza tłusta wąsata świnia zaczęła mamrotać:

- Bez pogaduszek zaczynamy za:

3,

2,

1,

START!

Ruszyli!!! Avery znalazła się tuż za Hedgeraldem, a Darkness tuż za nią, a co za tym idzie - Catherine jest ostatnia. Rysica postanowiła zwieść jeża. Puściła jego ulubiony rodzaj muzyki - pop.

Hedgerald nie mógł się powstrzymać i zaczął zawracać. Ale i tak wyczuł podstęp, oraz założył nauszniki (lepiej nie pytać). Wyprzedził ją ponownie. Tymczasem Catherine wyprzedziła Darkness i znalazła się dziesięć metrów za Avery. Mimo że były przyjaciółkami, chciała z nią wygrać ten jeden raz i rzuciła w nią swoim kluczem, a ona spadła z deski i została zdyskfalifikowana.

Tymczasem Hedgerald był już przy mecie i znowu wygrał (ma talent, co nie?).

Wtedy Catherine przekroczyła metę, miała drugie miejsce - DOSTAŁA SIĘ DO FINAŁU!

Potem Darkness przegrała. Rozpoczęła się między nimi rozmowa:

- Gratuluję wam. To był dobry wyścig. - rzekł

- Ale przegrałam... Ach! - mówiła Darkness.

- I tak było nieźle, ale wciąż mam poczucie winy że zrobiłam krzywdę Avery. Jakbym była opętana przez dziennik Toma Riddle'a...

O wilku mowa, Avery kroczyła na wózku inwalidzkim do Catherine.

- Dzięki wiesz?! Przez ciebie mogę sobie odpuścić wyścigi conajmniej na pół roku!!! - krzyczała, a od słowa "wyścigi", jej oczy zaczęły napełniać się łzami.

Wtedy Eggman kazał im wracać do garaży.

Rozdział 5 - Hedgerald, Engan i Power Boss, czyli FINAŁ!Edytuj

Rozpoczyna się wyścig, który zawodnicy i widzowie będą opowiadać dzieciom, a dzieci swoim dzieciom, a dzieci dzieci swoim dzieciom, a dzieci dzieci tych dzieci swoim dzieciom! Do FINAŁU stają zawodnicy:

Hedgerald the Hedgehog

Engan the Hedgehog - zawodnik z innych eliminacji, jego deska może przyciągnąć jego buty.

Power G

- Zaczynamy nasz wyścig panienki! - ryknął Eggman.

- Pragnąłbym zauważyć że jestem jeżem, a nie jeży...

- Ty, zamknij gębę, albo cie zdyskfalifikuję! Zaczynamy za 

- 3,

- 2,

- 1,

- START!!!

Ruszyli! Power G był już na prowadzeniu. Engan zaczął go doganiać. Ten chciał go zepchnąć, ale buty zrobiły swoje - jeż już się odrywał od deski, ale ona go przyciągnęła. Ryś wyciągnął elektro magnes i wyrzucił go z deski. Tymczasem Hedgerald widział tańczącego w powietrzu jeża. Złapał go, a jego deska przyleciała i wrzuciła na siebie.

- Ej, on gra nie fair! - krzyczał Hedgerald.

- No wiem!

- Trzeba połączyć siły!

- Niech będzie, ale jak wypadnie z toru, koniec sojuszu!

- Jasne!

Przyśpieszyli. Engan rzucił Hedgeraldem w stronę Power G. Ten wyciągnął paralizator i go poraził. Engan przyśpieszył i go złapał.

- Żądam... podwyżki! - mówił pomarańczowy jeż, kiwając głową we wszystkie strony.

- To ja ci płacę?

Znaleźli się koło PG. Ścisnęli go.

- Ej stary, jak myślisz, kiedy pykniemy w to żółte coś, to osłabnie? - pytał Hedgerald.

- Chyba...

Engan uderzył w implant PG. "Żółte coś" stało się ciemne i... PG SPADŁ Z DESKI! ON... ON SIĘ WYŁĄCZYŁ!

Bez słów przyśpieszyli. Byli już przy mecie i.... REMIS!

- Niesłychane! Jest remis! Czyli będą dzielić puchar! - krzyczał Eggman.

Tłum poniósł ich, a potem opuścił. Engan i Hedgerald są zwycięzcami. Garm u mechanika, Avery jest wkurzona na Catherine, Jeżer wrócił robić wehikuł czasu i inne niebezpieczne dla ludzkości gadżety, jak toster plujący kwasem... no, czyli wszystko takie, jak miało się skończyć po wyścigu. No co? Nikt nie powiedział że nie mogę zwinąć Jeżerowi wehikułu czasu.

AutorEdytuj

Antox The Hedhehog Hedgerald_Run.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki