FANDOM

Garm - antybohater, postać zrobiona z nudów.
Garm the Lynx1

Theme: Chemical Brothers - Block Rockin' Beats

WyglądEdytuj

Garm jest 18-letnim, niebieskim Rysiem-cyborgiem. Jego oczy i ręce są całkiem zrobotyzowane, przez co w nocy wygląda dosyć... upiornie. To żółte coś na jego piersi świeci zawsze, kiedy jego serce zabije. Nosi się jak Neo z "Matrixa". Ma kolczyk w prawym uchu i modulator głosu wszczepiony w krtań.

HistoriaEdytuj

Garm pochodzi z Robotropolis. Nawiał, kiedy dr Eggman przejął miasto. Wrócił tam po kilku dniach, by zabrać swoje rzeczy i wtedy został złapany i zaciągnięty do Roboticizera (tej maszyny do zmiany w robota). Przemieniło mu ręce, oczy i częściowo serce. Potem jakimś cudem uciekł z miasta, używając swoich nowych umiejętności. Przez resztę dnia nie miał nic do roboty, więc poszedł kupić sobie coś do picia, jak gdyby nic się nie stało.

CharakterEdytuj

Charakter Garma można określić jako oschły. Ma specyficzne poczucie humoru, które często objawia się "zabawami" z psychiką "ofiary". W walce większość jego głębszych emocji (o ile jakieś ma) zanika, a na ich miejsce wstępuje zimna, jakby mechaniczna kalkulacja. W obydwu sytuacjach jedno jest jednak niezmienne: gość dąży do celu po trupach, jakiekolwiek by one nie były.

ZdolnościEdytuj

Garm Rider

Jako Rider

  • Może widzieć w ciemności i w termowizji.
  • Zrobotyzowane ręce = większa siła.
  • Potrafi naśladować czyjś głos (czas działania: 10 minut).
  • Umie zmieniać częstotliwość swojego oryginalnego głosu (czytaj: drzeć się na cały regulator jak robot), dzięki czemu może ogłuszyć przeciwnika.

RidersEdytuj

Ścigając się, Garm ściąga płaszcz, który - jak sam uważa - zmniejsza jego aerodynamiczność. Odsłania tym samym zrobotyzowane ramiona i implant serca. Ściąga również kolczyk. Zakłada natomiast czarne spodnie z żółtymi pasami.

CiekawostkiEdytuj

  • Normalnie brzmi jak Kabal z Mortal Kombat (głos jak przez maskę respiracyjną) z domieszką audiotune'a.
  • Mimo, że nie jest nim w pełni, ma kategorię "Robianin".
  • Gdy był jeszcze w pełni biologiczny, miał astygmatyzm i musiał nosić okulary. Robotyzacja naprawiła mu wzrok.
  • Jest wystarczająco metalowy, by powalił go impuls EMP.
  • Jeśli zostanie uderzony w implant serca, przechodzi w swego rodzaju "tryb awaryjny". Nie może się wtedy poruszać i ogólnie działa na niskich obrotach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki