FANDOM

Garri
Garri the Fox
Informacje
Gatunek Lis
Wiek 18 lat
Rodzina ?
Przyjaciele Mara
Wrogowie Eggman
Kolor futra/włosów/skóry Zielony, biały/Zielony/Morelowy
Kolor oczu Czerwony
Styl walki Mieszany
Uzbrojenie Bicze z pnączy
Zdolności Kontrola natury, Pamięć fotograficzna, Naturalny kamuflaż

Garri - Lis, zielarz i leśnik.

Theme: Fable - Witchwood

WyglądEdytuj

Garri ma 18 lat. Ma futro koloru zielonego (wyjątkami są: końcówka ogona, brzuch i pyszczek) i czerwone oczy. Nosi prowizoryczne skórzane obuwie i rękawice. Do paska ma przypięte dwa woreczki na zioła.

HistoriaEdytuj

Garri wychował się w lesie na pewnej wyspie na północy. Tam też założył mały rezerwat, gdzie nie ma wstępu żadna osoba na usługach Eggman'a i sam dr Eggman.

Mieszka w sporych rozmiarów domu, który cały (poza wejściem) znajduje się pod ziemią.

Pewnej nocy, kiedy robił obchód lasu, znalazł kapsułę ratunkową. Już miał się przygotowywać do walki, kiedy kapsuła się otworzyła. Garri zajrzał do niej i zobaczył nieprzytomną Lisicę w stroju roboczym, przypiętą do fotela. Zielarz zabrał ją do siebie i opatrzył rany.

CharakterEdytuj

Lisek ten ma bardzo pogodne nastawienie do życia. Nie jest jednak typem imprezowicza. Kocha święty spokój.

Garri ma pamięć fotograficzną. Nie musi dzięki temu trzymać w domu tony książek (które jednak trzyma). Niestety ma to też minusy. Przykładowo jest strasznie pamiętliwy.

ZdolnościEdytuj

  • Medycyna tradycyjna.
  • Pamięć fotograficzna.
  • Zielony kolor sierści pozwala mu ukryć się w zaroślach.
  • Umie kontrolować naturę (np. może stworzyć pnącza, które krępują przeciwnika).

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię pochodzi z gry S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci, w której jeden z przewodników nazywa się właśnie Garri.
  • Futro Garriego jest bardzo gęste, dzięki czemu nie musi nosić na sobie ton ubrań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki