FANDOM

Gerald
Gatunek Wilk
Wiek 47 lat (wygląda na 50)
Rodzina Ron the Wolf (syn)
Przyjaciele Elijah Clarke, Synthia Clarke Rick Clarke, Jina Carter the Hedgehog, Jax Harris, Heidi, Milo, Samantha
Wrogowie Najeźdźcy, Kiara the Fox
Kolor futra/sierści Brązowy, miejscami siwy
Oczy Zielone
Styl walki Boks
Uzbrojenie Ostrze Mechanus (dawniej)
Zdolności Zna się na dzieciach, dobrze gotuje

Gerald - stary żołnierz, obecnie blackterrański hotelarz.

Theme: Hans Zimmer - Jack Sparrow

WyglądEdytuj

Gerald jest około 47-letnim, nieco otyłym Wilkiem. Jego siwiejące futro ma kolor brązowy, a oczy - zielony. Na pysku widnieje głęboka blizna. W górnej szczęce, dokładnie w miejscu, gdzie owa blizna się kończy, ma wszczepiony metalowy, połyskujący na srebrno kieł. Porusza się nieco ociężale.

StrójEdytuj

Wilk ubiera się dość swobodnie. Prawie codziennie ma na sobie czerwoną flanelową koszulę w zieloną kratę, szare bryczesy i buty z cholewą w kolorze ciemnej czekolady, sięgające mu do połowy łydki.

HistoriaEdytuj

Gerald jest pół-Debrisjaninem, ojciec pochodził z Fenrisa. Urodził się i przez 5 lat wychował właśnie tam, co zaowocowało u niego gęstym futrem i nieco wojowniczą osobowością. Kiedy przyleciał na Debris, poznał o rok od niego starszego Jeża, Elijah. Jako że obydwu przeznaczone było wstąpienie do wojska, zaczęli się całkiem nieźle dogadywać. Wkrótce potem stali się najlepszymi przyjaciółmi, przydzielono ich nawet do tego samego oddziału.

Przez dłuższy czas niewiele się działo. Do czasu, kiedy Eli poprosił Geralda, by ten był drużbą na jego ślubie z Synthią. Wilk zgodził się bez wahania. Sielanka nie trwała jednak długo, gdyż planeta została zaatakowana przez Najeźdźców. Gerald brał początkowo czynny udział w walkach. Ale że czas nikogo nie oszczędza, musiał sobie odpuścić. Założył w Starej Dzielnicy podziemnego miasta Black Terra hotel Mars Lightning, nazwany tak na cześć poprzedniego władcy Debris. Problem był jednak w tym, że przez pobór do wojska, jego interes przestał się kręcić...

Jakiś czas później Gerald poznał Bliźniaki Clarke i ich przyjaciół: HarrisaHeidiSam i Milo. Uradowany obecnością dzieci swojego najlepszego przyjaciela, Wilk użyczył ekipie trzy pokoje w hotelu. Zaintrygował go młody Ryś. Można powiedzieć, że zobaczył w nim młodszą wersję siebie. Gerald postanowił wziąć Milo pod swoje skrzydła i trenować go w sztuce walki. Dał mu również swoje ukryte ostrze, żeby miał się czym bronić, gdy nie będzie miał przy sobie miecza. Zastanawiał się również nad przygarnięciem Rysia...

CharakterEdytuj

Gerald to ciekawy osobnik: z jednej strony to świetnie wyszkolony, zdyscyplinowany żołnierz, z drugiej - poczciwy dziadunio, co to zawsze daje pieniądze z renty dzieciom na cukierki. To urodzony gawędziarz. Często z tego powodu zagląda do blackterrańskiego sierocińca i opowiada dzieciom ciekawe historie.

ZdolnościEdytuj

  • Bardzo dobrze zna się na dzieciach.
  • Nieźle gotuje (w wojsku był kucharzem).

CiekawostkiEdytuj

  • Gdyby Bliźniaki urodziły się na Debris, Gerald byłby ich ojcem chrzestnym.
  • Dubbing:
  1. PL - Oghren z Dragon Age: Początek (Dariusz Odija).
  2. EN - Sir Walter z Fable 3 (Bernard Hill).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki