FANDOM

Gordian the Cat
Gordian the Cat
Troskliwy zabójca
Gatunek Kot
Wiek 30 lat
Wzrost 100 cm
Waga 34 kg
Urodziny i miejsce narodzin 1 Kwietnia, Fenris
Nacja Neutralnie Dobry
Przyjaciele ?
Wrogowie ?
Rodzina *Gaja (Żona, umarła)
  • Joel (Syn, umarły)
  • Tais (Córka)

Kot, który był kiedyś kowalem. Obecnie zabójca, który poszukuje zabójców żony i syna.

Theme: Dishonored - The Drunken Whaler

Historia Edytuj

Goridian to trzydziestoletni kot pochodzący z planety Fenris. Mierzy 100 cm i waży 34 kg. Gordian wraz ze swoją żoną Gają, dwuletnią córką Tais oraz miesięcznym synem Joelem wiódł spokojne życie we wsi Taedmorden. Żył jak normalny mieszkaniec, jak normalny kowal - wykuwał broń, zbroje, sprzedawał i zarabiał. A żona jak żona, zajmowała się domem i dziećmi. Taki tryb życia prowadziła ta rodzina, aż do wydarzenie, które zupełnie odmieniło Gordiana. Pewnego dnia gdy wracał do domu z córką zauważył, że drzwi są wyważone, a okna potrzaskane. Kot wystraszył się i wszedł z Tais do domu nie wiedząc wtedy, co ma się wydarzyć. Okazało się, że dom został napadnięty przez pięciu złodziei-kojotów. Jeden z nich groził Gaji i Joelowi, więc reszta mogła ze spokojem zabierać majątek domu i rodziny. Kot wziął najbliższy miecz i zaatakował rabusi, niestety nie pomyślał o jednym - o bezpieczeństwie żony i dzieci. Jeden z kojotów przebił Gaję, jego synkowi zaś sztyletem poderżnął gardło. Tylko Tais nic się nie stało, bowiem dziewczynka była zupełnie przestraszona i uciekła do pokoju. Tylko trójka złodziei uciekła, dwójka zginęła z rąk Kota. Po zniknięciu kojotów, Gordian podbiegł do umierającej żony, próbował jej pomóc mając nadzieję, że przeżyje. Niestety, nic z tego. Gaja i Joel umarli na rękach Kota. Mężczyzna był załamany, popadł w depresję. Postanowił opuścić dom rodzinny, pochować w tym miejscu ciała żony i synka. Wraz z córką przeniósł się do miasta Forstford. Minęły dwa lata od tego wydarzenia, a Gordian stał się bezlitosny dla jakiekolwiek przestępczości, stał się zabójcą. Stara się najlepiej ukryć ten fakt, nadal będąc kowalem.

Charakter Edytuj

Przed śmiercią żony i miesięcznego syna Gordian był spokojny, miłym, życzliwy trudnym do wyprowadzenia z równowagi kotem. Po ich śmierci stał się bardziej zły, stał się bezlitosny, podejrzliwy wobec każdego. Jedynie co pozostało po starym Gordianie, to troskliwość i opiekuńczość. Stara się być bardzo dobrym ojcem dla Tais, choć ma czasami momenty, że załamuje się z powodu utraty ukochanej i dziecka, przez co okazuje swoją słabość psychiczną.

Wygląd i ubiór Edytuj

Futro Gordiana jest w kolorze jasnobrązowym, tylko brzuch jest biały. Skóra jest koloru białego. Kot stracił część prawego ucha w wyniku walki z złodziejami-kojotami. Oczy są koloru żółtego. Na prawym, pod lewym okiem, na prawym ramieniu i na klatce piersiowej są blizny, są również skutkiem walki z kojotami. Gordian zwykle ubiera się w czarne spodnie, czarny szalik, czerwony pasek z szarą klamerką, czarne buty i czarne rękawiczki.

Umiejętności i broń Edytuj

Gordian doskonale zna się na wykuwaniu broni. Zna się na sztuce walki bronią, doskonalił po zabójstwie bliskich dla niego osób. Na pasie nosi sztylety, na plecach natomiast ma dwa długie, stalowe miecze.

Relacje Edytuj

Dla Gordiana najważniejsza była i jest jego rodzina. Bardzo mocno kochał Gaję, była dla niego całym światem. Bardzo ważne byli dla niego Joel i Tais, jego dzieci. Po śmierci żony i synka popadł w miesięczną depresję, było mu ciężko wykonywać nawet najbardziej łatwe czynności. Po ominięciu tego stanu patrzył na każdego z wrogością, nawet do osób, które nic złego mu nie zrobiły. Tylko dla Tais jest miły, stara się być dla niej jak najlepszym ojcem, to ona stała się po śmierci jej matki i młodszego braciszka całym światem. Kot nienawidzi przestępstwa i niesprawiedliwości, uważa, że gdy zabija morderców, złodziei i nieuczciwych robi to w dobrej sprawie.

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Tais, przepraszam, że zawiodłem cię wiele razy, ale staram się dla ciebie najlepiej jak tylko mogę. 20px-Cudzy2.png
Gordian do Tais

20px-Cudzy1.png Tych, którzy zamordowali Gaję i Joela, wkrótce rozleje się ich krew. 20px-Cudzy2.png

20px-Cudzy1.png Zwalczanie przestępstwa jest dobrym uczynkiem. 20px-Cudzy2.png

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moją pierwszą postacią, która pochodzi z Fenrisa.
  • Jest moim pierwszym zabójcą płci męskiej.
  • Jego wygląd powstał w wyniku custom adopta u Misterii-Adopts.
  • Jego głosy to:

- wersja angielska: angielski głos Emiyi Kiristugu z Fate/Zero (Matthew Mercer)

- wersja japońska: japoński głos Emiyi Kiristugu z Fate/Zero (Rikiya Koyama)

- wersja polska:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki