FANDOM

Ostatnimi czasy Painto maniak coraz częściej robi modyfikacje oryginalnych gier z Sonicem, tak zwane ROM Hacki. Jest ich klika, w związku z czym została utworzona ta lista.

GłówneEdytuj

Sonic: Christmas Island (obecny projekt)Edytuj

S-ci-titlescreen.png

Title screen Sonic: Christmas Island

Jest to główny projekt Painto maniaka i jego, jak twierdzi, "największe dzieło". Hack był znany początkowo pod nazwą Sonic: Painto edition. Jego celem jest stworzenie ciekawej przeróbki oryginalnej gry. W związku z tym znajdziemy tutaj nową fabułę, zdolności, poziomy, muzyka i inne rzeczy, które mają już mniejszy wpływ na gameplay. Hack zawiera 7 poziomów, jednak w wersji 0.5 są grywalne tylko 2.

Sonic 3 & Knuckles: Painto edition (anulowany projekt)Edytuj

Inny z głównych hacków Painto, ale wykonany za pomocą podstawowych narzędzi. Hack został anulowany gdy rozpoczęto prace na Sonic: Painto edition. Obecna wersja to 2.5 i zawiera dużo przeróbek.

PoboczneEdytuj

Painto the Hedgehog (gra)Edytuj

Paintothehedgehog-title.png

Title screen Painto the Hedgehog

Hack, w którym pojawił się Painto the Hedgehog. W wydanej wersji pojawiają się nowe layouty dla GHZ1 oraz LZ1. Anulowany w bardzo wczesnym stadium.

Sonic: Random monitorEdytuj

Minihack, który zastępuje wszystkie monitory "losowym monitorem" (z ang. Random Monitor) z trybu multiplayer Sonica 2.

Poradniki hackowaniaEdytuj

Główny artykuł: Poradniki hackowania Seria Painto maniaka na temat hackowania. Wprowadza on czytelnika w świat hackowania.

GaleriaEdytuj

Sonic: Christmas IslandEdytuj

Sonic 3 & Knuckles: Painto editionEdytuj

Painto the Hedgehog (gra)Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki