FANDOM

Isaac
Isaac.png
Drugi główny strażnik Księżniczki i królewski posłaniec
Gatunek Panda
Wiek 18 lat
Wzrost 110 cm
Rodzina Mama, tata, starszy brat, starsza siostra
Przyjaciele Xerxes the Black Jaguar <3333, Lottie the Hedgehog
Wrogowie Ci, którzy chcą skrzywdzić Xerxesa i Lottie, fanki Xerxesa
Kolor futra Biało-czarny
Kolor oczu Fiołkowe
Broń i styl walki Miecz, pistolety, sztylety
Zdolności Szybkość, zwinność, siła, spryt, cel, walka wręcz, fotografia
Isaac Jack Rainsworth the Panda - 18-letni drugi główny strażnik Lottie i królewski posłaniec, zakochany na zabój w Xerxesie. Zawsze i w różnych sytuacjach robi mu mnóstwo zdjęć.

Theme:

Wygląd Edytuj

Isaac jest dość wysoką, biało-czarną pandą, białą skórą, fiołkowymi oczami i białymi, średniej długości włosami, które trochę zasłaniają jego oczy.

Strój Edytuj

Strój Isaaca składa się z białej koszuli ze złotymi ozdobieniami i guzikami, białej chusty, czerwonej marynarki z białymi falbankami, czerwonych rękawiczek, brązowych spodni i czarnych wiązanych butów. Ma również pochwę, w której trzyma miecz.

Historia Edytuj

Charakter Edytuj

Isaac to pogodna, wesoła i spokojna osoba. Dość łatwo można go zdenerwować, jednak zawsze pokazuje opanowanie. Wydaje się być pewnym siebie. Jest bardzo uparty i zadziorny. Mimo że na zewnątrz jest taki, w głębi duszy to nieśmiały, wrażliwy i zamknięty w sobie chłopak. Często pokazuje szczególnie wrażliwość, jeśli ktoś zarzuca mu obsesję na punkcie Xerxesa. Jest bardzo troskliwy i nadopiekuńczy wobec niego.

Relacje Edytuj

Isaac miał dobre relacje z rodzicami, dopóki ci nie dowiedzieli się o jego orientacji seksualnej - homoseksualności. Panda ma im złe za to, że z tego powodu wydziedziczyli go i wyrzucili z domu. Od dawna nie ma z nimi kontaktu. Jednak to dzięki temu postanowił, że będzie służył Królowi Ericowi. Tam poznał Xerxesa i zakochał się w nim. Boi się, że kiedyś Xerx zakocha się w jakiejś dziewczynie i wtedy na pewno nie będzie miał u niego szans, dlatego zawsze "eliminuje" jego fanki (oczywiście nie w drastyczny sposób). Chłopak bardzo troszczy się o niego i nie wyobraża sobie życia bez niego. Isaac cieszy nawet z tego, gdy Xerxes pozwala mu się do niego przytulić. Bardzo się stara, by Xerxes go pokochał, jednak ten go ignoruje. Swoim ulubionym aparatem robi mu zdjęcia w różnych sytuacjach, np. gdy Xerxes walczy, mówi, robi jakieś miny, kąpie się, itp. Również troszczy się o Lottie,chociaż nie jest dla niej tak surowy jak Xerx. Przymyka oko na zakazy, które księżniczka łamie. Jest jej wdzięczny na to, że pomaga mu w podrywaniu Xerxesa.

Cytaty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moją pierwszą pandą.
  • Jest moją drugą homoseksualną postacią.
  • Jest moją drugą postacią z Amestii.
  • Ma już ok. 900 zdjęć Xerxesa i przeżywa to, że jego aparat może mieć "tylko" 1000 zdjęć.
  • Posiada pandkową formę, dzięki której zmienia się w małą, słodką pandę, do której Xerxes ma słabość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki