FANDOM

Itami the Ghost
Gatunek Lis-zjawa
Wiek 13
Wzrost 90 cm
Waga 16 kg
Urodziny i miejsce narodzin 22 Października, Mobius
Nacja Dobra
Przyjaciele Brak
Wrogowie Brak
Rodzina Kenka (Matka), Fuitchi (Ojciec)

Lisica-duch, która popełniła samobójstwo mając 13 lat.

Theme (Pierwszy): Jessica Lombard - Numb

Theme (Drugi): Simple Plan - Untitled

Historia Edytuj

Itami to lisica, która 13 lat. Mierzy 90 cm i waży 16 kg. Dziewczyna nie miała szczęśliwego dzieciństwa, albowiem odkąd, gdy dołączyła do szkoły była dręczona, wyśmiewana i upokarzane przez rówieśników, szczególnie przez swoją klasę. W dodatku dochodziły ostre kłótnie rodziców, którzy zamierzali się ze sobą rozwodzić. Wydarzenia te miały ogromny wpływ na zdrowie psychiczne bardzo wrażliwej Itami, dziewczyna miała tego dość. Pewnego dnia w szkole jej klasa postanowiła zrobić okrutny kawał, wokół jej biurka szkolnego w sali rozlali płyn, który z koloru przypominał krew. Gdy Itami weszła do klasy, była wystraszona, potem jakiś czas później weszła ich wychowawczyni i gdy zapytała się, co się stało z biurkiem lisicy, klasa śmiała się, że ta tak się wystraszyła, że dostała miesiączki. Gdy tylko skończyły się lekcje Itami uciekła do domu najszybciej jak się tylko dało. Niestety ledwo weszła, już rodzice się ze sobą kłócili o ich córkę. Następnego dnia, gdy dziewczynka została w domu sama, ona poszła do kuchni, by znaleźć ostry nóż. Aby mieć pewność Itami naostrzyła nóż, po czym przebiła się w serce i padła. Gdy rodzice wrócili, poszli do kuchni i ujrzeli widok ciała ich córki, natychmiast zadzwonili do szpitala, mając nadzieję, że ich córkę do się uratować. Niestety nie udało się, okazało się, że dziewczynka zmarła od razu przebijając serce. Tymczasem dusza Itami znalazła się w tajemniczym miejscu, spotkała pewną babcię. Staruszka powiedziała, żeby ta przeszła do raju, musi ratować innych od tego, co właśnie ona zrobiła. Itami początkowo uważała to za bzdurę, jednak z czasem zrozumiała i żałowała, że w taki sposób zakończyła swoje dość młoda życie. Obecnie Itami szuka tych, którzy są lub byli w tej samej sytuacji co ona i powstrzymać ich od próby samobójczej.

Charakter Edytuj

Przed śmiercią Itami była cichą, nieśmiałą i nieszczęśliwą nastolatką. Zawsze chowała się w ciemnych kątach tylko po to, aby być sama i czuć się bezpieczna. Od dawna miała w głowie próby samobójstwa. Po śmierci Itami zrozumiała, że nie powinna przejmować się innymi i żyć dalej, bolał ją fakt, że zrozumiała to wtedy, kiedy się zabiła. Itami stara się być miłą i życzliwą osobą.

Wygląd i ubiór Edytuj

Przed śmierciąEdytuj

Itami była jasnoniebieską lisicą z białą skórą, miała oczy koloru turkusowego, włosy były koloru platynowego blondu, zazwyczaj miała je robione w warkocz (boki także stanowiły krótkie warkoczyki). Nosiła niebieską bluzę ze bladozłotymi dodatkami, białe dżinsy do kolan oraz niebieskie trampki.

Po śmierciEdytuj

Itami stała się szarą dziewczyną o białych oczach i białych włosach. Przez lewą część głowy przechodził tajemniczy ślad. Pod lewym okiem pojawił się niebieski malunek w kształcie łza. Itami nosi na głowie niebieski wianek, a ubrana jest w szarą sukienkę z niebieskimi dodatkami, szare rękawiczki i szare skarpetki.

Relacje Edytuj

Itami nigdy nie miała dobrego kontaktu z rówieśnikami swojego wieku, a najbardziej ze swoją klasą, która najbardziej ją dręczyła. Z czasem pogorszyły się relacje z rodzicami, którzy praktycznie nie mieli czasu dla swojej córki, byli zajęci swoimi kłótniami.

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Teraz nie mogę siebie zrozumieć, jak mogłam być taka głupia, że przez jakąś bandę kretynów zabiłam się. Dlaczego zrozumiałam to dopiero wtedy, gdy popełniłam samobójstwo? Dlaczego? 20px-Cudzy2.png
Itami the Ghost

20px-Cudzy1.png Muszę ochronić tych, którzy są w tej samej sytuacji co ja kiedyś. Oni nie mogą popełnić tego błędu co ja kiedyś! 20px-Cudzy2.png
Itami the Ghost

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moim pierwszym duchem.
  • To także pierwsza moja zmarła postać.
  • Inspiracją do stworzenia Itami stała się postać Gabrielli Fox z komiksu "Post Mortem: Po Śmierci".
  • Jej imię z języka japońskiego oznacza ból, natomiast jej rodziców oznaczają kłótnię (matka) i niezgodę (ojciec).
  • Jej głosy to:

- wersja angielska:

- wersja japońska:

- wersja polska:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki