FANDOM

Jeżer
Jeżer2k17
Umiejętności Dobra kondycja, inteligencja.
Wiek 15 lat
Rasa Jeż
 Jeżer - postać fikcyjna, zielony jeż i niedoszły władca Królestwa Jeży.

Wygląd Edytuj

Jeżer przy narodzinach miał żółtą barwę, która przez lata formowała się w kolor zielony. Posiadał duży nos w stosunku do innych jeży. Cierpiał na defekt braku kolców tylnych. Jego grzywa zawsze była zaniedbana, a on sam nie przejmował się zbytnio swoim wyglądem

Pewnego razu znalazł on w lesie żółtą bluzę z symbolem kryształu na torsie, spodnie tego samego koloru i czarne buty.

Osobowość Edytuj

Jeżer zawsze dbał o innych, mimo swojej (lekko mówiąc) nieszczęśliwej przeszłości. Chodził na polowania i przypominał inne wilki. Z biegiem czasu wykazywał coraz większą chęć usamodzielnienia się. Stąd jego pytania o pochodzenie i postanowienie noszenia ubrań. Mimo że wilki zawsze tłumaczyły wszystko magią, to sam Jeżer nigdy nie wierzył w tego typu sprawy. Zawsze mówił, że "pewnie się wam śniło i nie rozróżniacie snu od jawy".

Nie był zbyt towarzyski, dobre relacje wyrobił sobie tylko ze stadem. Można śmiało powiedzieć, że był lekko aspołeczny.

HistoriaEdytuj

Jeżer pierwotnie miał na imię Jeżomir. Urodził się w Królestwie Jeży jako syn władcy. Kilka dni po jego narodzinach zaczęto zauważać, że nie przypomina typowych przedstawicieli swojego gatunku. 

Miał on ogromny nos, wykrzywioną grzywę, wielkie oczy i nie posiadał kolców na plecach. Król, bojąc się o utratę reputacji i zepsucie rodu, kazał wywieźć syna jak najdalej to możliwe i porzucić.

Niedoszły książę został odnaleziony w lesie przez stado wilków. Nazwały go Jeżer i wychowały jak jednego ze swoich. 

Poddany dość konsekwentnemu wychowaniu wyrósł na silnego i potrafiącego o siebie zadbać jeża.

Mając 15 lat zaczął zastanawiać się kim jest. Wiedział że nie pasuje do stada i chciał dowiedzieć się więcej.

Rada Stada opowiedziała mu o miejscu w górach, które pozwala odkryć przeszłość i przyszłość.

Młody jeż wyruszył więc w podróż.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżer zawsze chciał spróbować spaghetti. Nie wiedział co to jest, ale bardzo tego pragnął.
  • Bardzo dużo śni, większość z tych snów zapamiętuje.
  • Nienawidzi wykładów i nie wierzy w magię.
  • Szybko się nudzi i głośno to okazuje.

GaleriaEdytuj

AutorEdytuj

Antox08

Postacie
Dobre PaintoJeżerLotKotKanoxPolyPinkoSliatLemmonyOliviaLeilaSpitfire
Neutralne NorkerKornelMaksJeżor
Złe BliblexDr.OctoRodentLord FireJack
Ważne Transformacje Mega JeżerOgnisty KornelHipno LemmonyDynamo LotKotHiper Jeżor