FANDOM

Jina Clarke
Gatunek Jeż
Wiek 19 lat
Rodzina Rick Clarke (brat bliźniak), Elijah Clarke (ojciec), Synthia Clarke (matka)
Przyjaciele Rick, Elijah, Synthia, Jax Harris (chłopak), Heidi the Deer
Swift Keane, Luke the Hedgehog, Jake the Fox, Kate the Hedgehog, Jeżer, LotKot
Wrogowie Dr Eggman, Najeźdźcy
Kolor futra/sierści Brązowy, biały
Kolor oczu Złoty
Styl walki Sambo
Uzbrojenie Materiały wybuchowe, ostrza z hakiem, Rewolwer Chaosu
Zdolności Wyrabianie mat. wybuchowych, IQ = 137

Jina (czyt. dżina) "JC" Clarke - siostra bliźniaczka Ricka Clarke'a.

Theme: Taio Cruz - Dynamite

WyglądEdytuj

Jina ma 19 lat. Jest bardzo podobna do brata. Szczerze powiedziawszy, byliby nie do rozróżnienia, gdyby nie płeć. Od nadgarstków w dół jej ręce były mechaniczne, z których lewą dało się odpiąć i zastąpić hakiem.

Brama PustkiEdytuj

Jakiś czas po przejściu przez Bramę, na jej prawym policzku pojawiła się blizna spowodowana wymuszoną walką z bratem na miecze. Wkrótce potem również coś straciła, po raz drugi zresztą. Długość rąk Jiny została zredukowana, tym razem nieco poniżej barków (mniej więcej do połowy kości ramiennych). Zostały one zastąpione protezami. Mają złoty kolor i czarne grawerowane wzory w barokowym stylu. Kłykcie są w kształcie lekko przyciętych piramidek, co potęguje i tak już dużą siłę uderzenia Jeżycy. 

StrójEdytuj

Na co dzień ubierała się w szarą bluzkę bez rękawów z kapturem, jeansy i pomarańczowe sportowe buty. Zastąpiła jednak ten strój na rzecz czarnego softshella ze srebrnym, uskrzydlonym sercem przywodzącym na myśl steampunk, ciemnoszare sztruksy i skórzane glany z metalowym wzmocnieniem z przodu.

HistoriaEdytuj

20px-Cudzy1.png Wystarczy jeden mały lont, szczypta nieobliczalnego chloranu potasu, jedno nieostrożne drgnięcie... i KA-BOOM! 20px-Cudzy2.png
Jina o swoim rzemiośle

Rick i Jina zostali rozdzieleni po urodzeniu. Ojciec wziął syna, matka - córkę. Z tego też powodu rodzeństwo praktycznie nie wiedziało o swoim istnieniu. Dziewczyna od zawsze wykazywała fascynację ogniem i pirotechniką. Nic więc dziwnego, że później wybrała sobie zawód pirotechniczki. Również z tego powodu straciła 1,5 dłoni. Mianowicie szykowała na Sylwestra własnoręcznie wykonane fajerwerki. Problem w tym, że coś źle spięła i cały ładunek (notabene spory) wybuchł jej w rękach, powodując liczne poparzenia, rany szarpane i utratę kończyn. Obudziła się na oddziale intensywnej terapii, dwa dni po wypadku, z założonymi szwami i mechanicznymi dłońmi. Normalnie przy każdej wizycie w szpitalu opiekowała się nią matka, Synthia, lecz tego dnia ani żadnego potem jej nie spotkała. Po tygodniu na obserwacji opuściła szpital i branżę pirotechniczną. Mama tego by chciała...

Na brata wpadła "całkiem przypadkiem": kiedy przechadzała się po parku w Empire City, on omal jej nie zabił swoim Extreme Gear'em. Od razu zauważyli u siebie wiele podobieństw. W końcu wyszło na jaw, że Jina jest jego zaginioną bliźniaczką. Powiedziała mu o zniknięciu matki, a on - o zniknięciu ojca. Jina i Rick postanowili ich odnaleźć i dowiedzieć się, dlaczego odeszli.

Dalszy ciąg: Dziedzictwo Clarke'a, Mroczny Dar

Charakter Edytuj

Jina jest z natury spokojna i opanowana. Kochała eksperymentować z różnymi łatwopalnymi substancjami, przez co dosyć często lądowała w szpitalu. Uwielbia dobrą demolkę. 

UzbrojenieEdytuj

W walce wykorzystuje głównie bomby własnej produkcji, m.in:

  • Odłamkowe,
  • Dymne,
  • Błyskowe,
  • Zamrażające,
  • Zapalające (jej ulubione).

Na 19 urodziny dostała jeden z Rewolwerów Chaosu, którego dość często używa. Odkąd po raz kolejny straciła ręce, ma wbudowane w nie ukryte ostrza z hakiem. Kształtem przypominają nieco spłaszczone harpuny.

Zdolności Edytuj

  • Ze względu na swój dawny zawód, zna się co nieco na materiałach wybuchowych (przykład powyżej).
  • Dzieli z bratem inteligencję (137 punktów IQ).
  • Jest geniuszem jeśli chodzi o chemię i fizykę.

RidersEdytuj

Na wyścigi Jina zakłada czarną kamizelkę, długie spodnie khaki, utrzymywane na miejscu przez dwa ćwiekowane pasy, i czarne buty z zielonymi świecącymi fragmentami. Nosi też wtedy gogle podobne do tych Ricka, różniące się jednak barwami.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Została stworzona z nudów.
  • Cytat pochodzi z "Poznajcie Demomana" z Team Fortress 2.
  • Carter jest fałszywym panieńskim nazwiskiem matki bliźniaków. Odkąd wróciła na Debris, posługuje się już prawdziwym.
  • Jej głos to:
  1. wersja polska - Kiina z "Bionicle: Narodziny Legendy" (Beata Wyrąbkiewicz).
  2. wersja angielska - Sonya Blade z MK9 (Dana Lyn Baron).
  • Ma debrisjański rodowód.
  • Jest oburęczna.
  • Jest o dwie minuty młodsza od Ricka.
  • Jina należy do Team Diablo i Ekipy Swift'a.
  • Przez pośpiech w podpisywaniu papierów imię Jiny pisze się przez "J", choć powinno się pisać przez "G".
  • A tak na serio to zapomniałem, jak się to pisze i wyszło tak jak wyszło :P
  • Od jakiegoś czasu ostrza Jiny sprawiają jej niemałe problemy: zawsze wyskakują w nieodpowiednim momencie.

AutorEdytuj

Doc The Hedhehog Sonic_4_Sonic_gif_by_The1Yoshi.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki