FANDOM

Dziewczyna, która pochodzi z rodziny magów i chce zostać zawodową tancerką.

Theme: Spice Girls - Spice Up Your Life

Juri Kaibara
Juri Kaibara.png
Utalentowana dziewczyna
Gatunek Człowiek
Wiek 18
Wzrost 160 cm
Waga 48 kg
Urodziny i miejsce narodzin 21 Sierpień, Ziemia (Soleanna)
Nacja Dobra
Przyjaciele Tails (Najlepszy przyjaciel), Isabell "Scar" (Najlepsza przyjaciółka), Zuza, Sonic, Shadow, Blaze
Wrogowie Dr. Eggman
Rodzina Shirai (Ojciec), Tai (Matka)

Historia Edytuj

Juri to dziewczyna, która pochodzi z dość znanej rodziny magów. Ma osiemnaście lat, mierzy 160 cm i waży 48 kg. Jej rodzice dość dużo od niej wymagali, nawet gdy była dzieckiem musiała bardzo dużo ćwiczyć. Chcieli, by dziewczyna została bardzo cenionym magiem, ale ona miała zupełnie inne marzenie. Chce zostać zawodową tancerką. Gdy jej rodzice dowiedzieli się kim Juri chce zostać, kategorycznie zakazali jej na udział na zajęcia z tańca. Próby przekonania rodziców szły na próżno. Dziewczyna postanowiła opuścić swój rodzinny dom i zamieszkać na Mobiusie, dokładniej na Wyspie Bożego Narodzenia. Bez słowa pożegnania, Juri opuściła swój rodzinny dom. Zapłaciła magowi, by przeniósł ją do miejsca, gdzie chciała zamieszkać (nie umie jeszcze używać czaru teleportacji). Pokochała życie na Mobiusie, od roku (miała 17 lat, gdy przeniosła się do Mobiusu) chodzi na wymarzone zajęcia tańca, ale i uczy się nowych zaklęć.

Charakter Edytuj

Juri jest dość osobą nieśmiałą. Dziewczyna ma gołębie serce, jest energiczna i bardzo wygimnastykowana. Juri jest bardzo wrażliwą osobą, co poniekąd jest jej wadą. Optymistka, uważa, że wojny to największa głupota na świecie.

Wygląd i ubiór Edytuj

Juri ma jasną karnację skóry. Jej różowe włosy są zazwyczaj robione w warkocz, na bokach są dość długie paski włosów. Jej prawe oko jest różowe, lewe jest turkusowe. Na prawym oko ma bliznę, przez przypadek ktoś machał nożem, stąd blizna. Pod lewym okiem ma malunek w kształcie gwiazdy. Nosi dwie wstążeczki na głowie i jedną na szyi. Zazwyczaj ubiera się w niebieską koszulę, białą, krótką spódnicę i nosi niebieskie półbuty.

Umiejętności i broń Edytuj

Juri dość dobrze umie czarować. Jej różdżka to długa laska z turkusową kulą na samej górze. Bardzo dobrze umie tańczyć, to jej pasja.

Relacje Edytuj

Juri z początku bardzo kochała rodziców, jednak było przykro jej z powodu tego, że rodzice nie zaakceptowali jej decyzji. Mimo że ich opuściła, wciąż ich kocha i o nich nie zapomina. Na Mobiusie zaprzyjaźniła się z Tailsem, Isabell, Zuzą, Soniciem, Shadowem i Blaze. Jak każdy pozytywny bohater nie cierpi Dr. Eggmana.

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Jestem najzwyczajniejszą czarodziejką, która uwielbia tańczyć. 20px-Cudzy2.png
Juri o sobie
20px-Cudzy1.png Mimo, że odeszłam od mojej rodziny, nigdy o nich nie zapomnę. W końcu wychowywali mnie na porządną dziewczynę. 20px-Cudzy2.png
Juri o swoich rodzicach
20px-Cudzy1.png Czas się rozkręcić! 20px-Cudzy2.png
Juri, gdy zaczyna tańczyć

Ciekawostki Edytuj

  • Juri była postacią zrobioną z nudów.
  • Na początku nie miała pochodzić z rodziny magów.
  • Jej obecna historia bardzo się różni, niż poprzednia historia, jaką przedtem planowałam.
  • Jest moim pierwszym człowiekiem.
  • Jej głosy to:

-wersja angielska: angielski głos Lux z League of Legends (Nieznana aktorka)

-wersja japońska: głos Anzu z Yu-Gi-Oh!: Duel Monsters (Maki Saito)

-wersja polska: polski głos Lux z League of Legends (Julia Kołakowska-Bytner)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki