FANDOM

Kate the Hedgehog - postać autorstwa ŁUKASZa 10 występująca w Luke the Hedgehog Forever jako jego jedna z towarzyszy. 

Kate the Hedgehog
Kate the Hedgehog
Gatunek: Jeż
Wiek: 16 lat
Rodzina: ???
Przyjaciele: Luke the Hedgehog
Jake the Fox
Rick Clarke the Hedgehog
Jina Carter the Hedgehog
Wera the Fox
Jeżer
LotKot
Wrogowie: Dr. Eggman, MechaLuke
Kolor sierści: czarny
Kolor oczu: fioletowy
Styl walki: Wolny, samoobrona
Uzbrojenie: Dwa pistolety przy biodrze
Zdolności: Przemawianie telepatyczne, celne strzały z pistoletów, walka wręcz

Wygląd:Edytuj

Kate jest jeżycą o czarnej ( trochę jaśniejsza od Shadow' ) sierści, a takie lementy ciała jak: pyszczek, ręce, uszy są kremowej sierści. Jej oczy są koloru fioletowego. Kate ma na głowie gęstą, dużą grzywkę.

Strój:Edytuj

Kate najczęściej zakłada ubrania koloru fioletowego i niebieskiego. Często te ubrania zmienia ( jak to dziewczyny, bez obrazy ). Na nadgarstku nosi złote branzoletki lub frotki. Nosi również tenisówki koloru niebieskiego.

Charakter:Edytuj

Jeżyca jest często miła i uprzejma. Lubi się śmiać. Czasem coś głupiego potrafi wypaplać. Często się obraża.

Historia:Edytuj

Wychowała się na planecie Albia. Pomaga swojej przyjaciółce w restauracji. Spotkała Luke'a i Jake'a włąsnie w tym pomieszczeniu podawając im zamówione przez jeża dwa hot-dogi. Chłopaki wyszli w dalszą drogę, a ta ich śledziła. Spotykamy ją w następnych rozdziałach, ale dopiero w piątym zaczyna im towarzyszyć. 

Zdolności:Edytuj

Dobrze włada mieczem jednoręcznym i jest bardzo mądra. Potrafi też dobrze strzelać z dwóch pistoletów i przemawiać telepatycznie. Pozatym trenuje samoobrone. 

Galeria:Edytuj

Ciekawostki:Edytuj

  • Ma 100 cm wysokości,
  • ma nieco francuski akcent,
  • nie lubi jeździć na Extreme Gearze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki