FANDOM

Knuckles the Echidna - jest wypociną Dippy'ego o Knucklesie napisaną z nudów.

Rozdział 1 Edytuj

Kolczatka Knuckles, siedział właśnie na trawie patrząc ku górze obserwując kolejny dzień z rzędu Master Emerald. Knuckles był twardym gościem, nie obchodziło go prawie nic, poza samym sobą. Czasami jednak potrafił bez powodu wybuchnąć płaczem. Były to zalety mieszkania na wyspie samemu. Kolczatka czasami z wielkim smutkiem przemyśliwała swoje życie. O tym, że gdy miał już 3 lata musiał pilnować Wielkiego Szmaragdu. W czasie, gdy jego rówieśnicy bawili się beztrosko w berka, chowanego i inne przyjemności, on musiał strzec tej wielkiej, zielonej skały. Czasami musiał walczyć, a nawet zabijać ludzi, którzy chcieli posiąść jego skarb. Nie podobało mu się, aż do dziesiątego roku życia, gdy do tego przywykł. Pił wodę, płynącą sobie z wodospadów i źródeł, oraz jadł winogrona, rosnace w Marmurowym Ogrodzie wyspy. Nie było łatwo, ale dawał sobie radę. Uwielbiał gdy Sonic i przyjaciele prosili go o pomoc. Wtedy mógł opuścić, miejsce, które na swoje nieszczęście nazywał domem. Pewnego dnia, Knuckles myślał o tym czy nie wziąć Szmaragdu, zmienić się w Super Knuckles'a i opuścić to miejsce? "Wyspa powinna pływać, a nie!" tak ogarniał sprawę prosty umysł Knuckles'a. Czasami również rozmyślał "Czy nie zniszczyć Szmaragdu i uciec stąd?". Tego dnia, Knuckles rozważał to tak mocno, że postanowił opuścić wyspę, co robi bardzo rzadko, aby porozmawiać z przyjaciółmi, którzy na pewno by mu doradzili. Zeskoczył z wyspy, aby poszybować do Speed Highway i po krótkim marszu znaleźć się w Knothole, małej wiosce w Green Hill. Gdy tam wszedł, zobaczył rodzinny obrazek. Sonic leżał na pniaku obok swojego domku, a Tails grał z Amy w piłkę nożną.

- O, cześć Knux - powiedział Sonic swoim spokojnym, lecz wkurzającym głosem - Znowu ukradli ci Szmaragda? - powiedział troskliwym tonem.

- Nie! Moje życie to nie tylko Szmaragd, Sonic! - odburknął.

- Oh, serio? - Sonic wysunął wargi do przodu imitując długi nos Knuckles'a i chwycił rękoma kolce, tak, aby przypominały opadłe kolce kolczatki - MÓJ SZMARAGD! MÓJ SZMARAGD! - nagle Knuckles uderzył go z kamienną twarzą w ryjek.

- Należało ci się - uśmiechnął się.

- Chodź do domu, Knux. - Sonic poszedł z nim do domu i zaprowadził do swojego pokoju. 

- No słuchaj, Sonic. Wydaje mi się, że marnuje się na tej wyspie. Może mi doradzisz. Czy myślisz że powinienem zabrać Szmaragd z Wyspy i go zniszczyć, aby osiedlić się gdzie indziej? No wiesz, tyle lat tam zmarnowałem... 

- Bardzo poważna decyzja. Niektórzy lubią być samotni, jak Big, ale... wiadomo on ma nasrane we łbie. Chyba masz rację, możemy iść z tobą. Ja, Tails i Amy na pewno przyjdiziemy. Czy ktoś jeszcze ma tam być? 

- No nie wiem. Zaproś Shadow'a i Chaotix.

- Dobra, spotkajmy się na wyspie o 17:00.

Zajęty zwiedzaniem Knothole, Knuckles spóźnił się, ale jego koledzy byli na miejscu. Stali jak osłupieni, Wyspa była w wodzie, a wokół Szmaragdu leciała Rouge, próbując go podnieść. Gdy wściekły Knuckles, zaczął biec po wodzie ze złości. Rouge również doznała zastrzyku siły i uniosła Szmaragd. Poleciała ku górze ze Szmaragdem i wysłała Knuckles'owi całusa. Mimo tego, nadal był zły.

- Ciągle mi coś kradniesz! Czy każdy tutaj to cygan?!

- To nawet dobrze, nie Knux? - powiedziała Amy - W końcu chciałeś się go pozbyć.

- Tak, chciałem. Ale wiadomo, dla kogo ona może pracować. Jest źle, bardzo źle...

Rozdział 2 Edytuj

Knuckles chodził zdenerwowany po Knothole, Sally nawet zdradziła Sonic'owi swoje obawy co do stanu jego psychiki. Wreszcie, wrócił ze spaceru i rzekł:

- Sonic, Tails! Potrzebuję waszej pomocy - powiedział na wydechu.

- Bo nic nie powstrzyma siły współpracy! - Sonic uśmiechnał się szeroko patrząc w bok.

- Daruj se, Sonic. Heroesi rozpadli się już dawno - Knuckles oparł ręce o kolana. - Poza tym, nawet gdyby się zreaktywowali, nie potrzebowałbym was do "takich" działań. Macie mi tu sprowadzić, Shadowa i Espio bo nie żyjecie! 

Sonic i Tails szybko pobiegli do Mystic Ruins, aby znaleźć dom Chaotixu. Knuckles sapał ze złości. Sally podeszła do niego. 

- Knuckles, czy wszystko w porządku? - spytała. 

- Nie! - odwarknął Knuckles i kopnął kamień. 

- Może się czymś zajmiesz? - spytała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki