FANDOM

Lottie
Gatunek Jeż
Wiek 14 lat
Wzrost 90 cm
Rodzina Eric the Hedgehog (tata), Nicole the Hedgehog (mama)
Przyjaciele Xerxes the Black Jaguar, Isaac the Panda
Wrogowie Brak
Kolor futra/sierści Biały
Kolor oczu Niebieskie
Broń i styl walki Brak, nie walczy
Zdolności Latanie, zwinność, wyczarowywanie różnych przedmiotów, malowanie/rysowanie, śpiewanie, tańczenie, spryt
Charlotte Lacie Korste the Hedgehog - 14-letnia jeżyca pochodząca z Amestii. Woli, gdy mówi się na nią Lottie.

Theme: Yuki Kajiura - A Shadow

Wygląd Edytuj

Lottie ma białe, mięciutkie futerko, białą skórę, duże, niebieskie oczy i długie białe kolce, które lekko zasłaniają prawe oko i są związane różową gumką.

Strój Edytuj

Strój Lottie składa się z biało-różowej sukienki. Dziewczyna rzadko zakłada buty. Na dodatki składają się różowa kokardka zawiązana na prawej nodze i czarne "rękawiczki" (jedna krótsza, długa dłuższa), które wyglądają jak zwykłe, czarne, różnie układające się linie.

Historia Edytuj

Charakter Edytuj

Lottie jest osobą miłą, często nawet zbyt miłą. Uwielbia się uśmiechać. To bardzo optymistyczna osoba. Jest rozważną i schludną dziewczyną, chociaż często niezdarną i hałaśliwą. Zawsze jest opanowana i spokojna, bardzo trudno wyprowadzić ją z równowagi. Jeżyca jest zbyt szczera, przez co często nieświadomie uraża innych swoją wypowiedzią, za co zawsze długo przeprasza (Lottie również potrafi przepraszać za nic).

Relacje Edytuj

Lottie jest oczkiem w głowie rodziców. Często jej ojciec zaniedbuje innych tylko dlatego, że opiekuje się i martwi o swoją córeczkę. Dziewczyna nie ma zbyt wielu przyjaciół, ponieważ nie ma na nich czasu. Wolny czas spędza na uczeniu się lub podróżowaniu. Jest jej szkoda, że nie ma rodzeństwa, ale jak braci traktuje Xerxesa Reima Lunettesa i Isaaca Jacka Rainswortha (Lottie często mówi na nich pełnymi imionami, żeby się z nimi droczyć). Zawsze pomaga Isaacowi w podrywaniu Xerxesa, ku niezadowoleniu tego drugiego. Jest on nadopiekuńczy wobec niej i nie pozwala jej na rzeczy, których zakazał jej ojciec, podczas gdy Isaac przymyka na to oko.

Cytaty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest moją pierwszą postacią z Amestii.
  • Nienawidzi, gdy ktoś mówi do niej pełnym imieniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki