FANDOM

Lucy
Image by szatanicaleoshadow-d8on6md.jpg
Króliczka z World of Cards
Gatunek Królik
Wiek 21 lat
Rodzina Nie ma
Przyjaciele Victor the Fox
Wrogowie Alice the Fox
Kolor futra/sierści Biały
Kolor oczu Złoty
Broń Bomba zegarowa, sztylet
Styl Walki Zabijać bez namysłu
Zdolności Latanie, zwinność, umie zaparzyć dobrą herbatę

Lucy the Rabbit (czy. Luszi) - 21-letnia króliczka pochodząca z World of Cards.

Theme: Marilyn Manson - This is Halloween

RTPN - Unnamed

Alice: Madness Returns - Vorpal Blade

Mirai Nikki OP1 - Kuusou Mesorogiwi

WyglądEdytuj

Lucy ma białe futro, białą skórę i złote oczy. Jej uszy są zwrócone do przodu, a nie do tyłu (tak jak w przypadku Cream). Jej włosy są tak jakby w połowie ogolone, przez co grzywkę i średniej długości włosy są tylko z prawej (naszej lewej) strony.

StrójEdytuj

Lucy nosi fioletową, dość krótką sukienkę, a także czarny, szeroki pas ze złotą klamerką i szare rajstopy w paski. Nosi też czarne buty ze skóry na dość wysokim obcasie. Na głowie ma czarny kapelusz z czymś co przypomina szkła powięszające. Ubrana jest również w czarny płaszcz sięgający do ziemi oraz rękawiczki, które nie wiem jak nazwać xD.

HistoriaEdytuj

Lucy pochodzi ze świata zwany World of Cards. Tak jak każdy z tej krainy zrodziła się z karty. Gdy na świat ten zapadła Noc Walpurgii, została (tak jak większość osób) przetransportowana przez Interfal Train do Mobiusa gdzie miała rozpocząć nowe życie.

Początkowo wszystko było dobrze, dopóki nie trafiła na uczelnię w której uczył ojciec Alice - Arthur Liddell the Fox. Często była prześladowania i szantażowana (nie tylko ona) przez niego (lecz tak naprawdę była to iluzja spowodowana przez jednego z chowańców Nocy Walpurgii). Dziewczynie tak się pogorszył stan psychiczny, że chciała się zemścić za to.

Dlatego pewnej nocy wdarła się do mieszkania państwa Liddell i spowodowała pożar. Sama pewnie by też się spaliła, ale gdy "przypadkiem" do rąk wpadł Happy Clock, zatrzymała czas i uciekła z domu. Przy okazji wzięła sobie klucz do mieszkania rodziny Liddell jako "trofeum" po udanej zemście.

Sześć lat później gdy dowiedziała się, że pewien członek rodziny Liddell przeżył, postanowiła dowiedzieć się kto to i pozbyć się tej osoby. C.D Gdzie motyle są nieśmiertelne

CharakterEdytuj

Początkowo była osobą z humorem, nie co szaloną, specjalizowała się w robieniu herbaty. Ale po iluzjach pewnego chowańca jej stan psychiczny się nagle pogorszył. Ciągle by się tylko śmiała jak wariatka. Zabija każdego kto się z niej nabija, czy ją upokarza. I to bardzo morderczo. Potrafi najpier zadźgać scyzorykiem swoją ofiarę, a potem wyciąć dziurę (najczęściej w brzuchu) i wsadzić bombę zegarową. Potem jest tylko bum bum, krew, flaki (itp. bo nie chcę, by ktoś kto je dostał turbulencji).

CiekawostkiEdytuj

  • To mój pierwszy królik
  • Bomba zegarowa to oczywiście to :-)
  • To moja druga spsychiczała postać
  • Ma nieodpartą chęć atakowania Damona, gdy go widzi (z nienawiści oczywiście)

GaleriaEdytuj

TwórcaEdytuj

Nacpana żelkami

Więcej z Fandomu

Losowa wiki