FANDOM

Luke the Hedgehog
The Game
Luke the Game (zmieniona nazwa... gra by AcapulcoPL
Data premiery: 25 listopada 2013 roku, Warszawa
Protagonista: Luke the Hedgehog
Antoganista: Dr. Eggman, Roboty
Platforma: PC
Produkcja i wydawnictwo: AcapulcoPL, ŁUKASZ 10
Luke the Hedgehog (gra) -  to pierwsza gra o przygodach czerwonego jeża!

Opis fabuły:Edytuj

Tak samo jak w Sonic the Hedgehog 1, Dr. Eggman porywa zwierzęta, który chce zmienić ich w roboty (badniki). Pomóc zwierzętom może jedynie Luke, czerwony jeż o niesamowitej sile i prędkości. 

Gameplay:Edytuj

W grze sterujemy Lukem. Układ plansz jest horyzontalny. Aby dostać się do końca poziomu trzeba biec zazwyczaj w prawą stronę. Obrażenia robotom można zadawac poprzez zwinięcie bohatera w kłębek ( zderzenie z robotem i BUUMM! ). Po zdobyciu 50 pierścieni postać przenosi się do bonusowego wymiaru, gdzie można znaleźć jeden z siedmiu szmaragdów chaosu. Gra zawiera 9 poziomów do przejścia.

Poziomy:Edytuj

Poziomy są takie same jak w Sonic the Hedgehog, ale są zmienione soundtracki. 

Historia:Edytuj

Pomysł na grę podsunął ŁUKASZ 10 swojemu koledze, AcapulcoPL. Ten już w sierpniu zaczął poprawiać tekstury i wstawiać całkiem inne elementy do oryginalnej gry. 23 listopada 2013 roku zakończono pracę nad grą, a 24 listopada wieczorem ujawniono pierwszy screen. 25 listopada 2013 roku została uruchomiona. Niekóre ujęcia czasem sie zacinają. Gra nie zostaje udostępniona do pobrania. Istnieje tylko jedna kopia - na komputerze Acapulco. 

Postacie:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki