FANDOM

ARTYKUŁ STALE W ROZBUDOWIE!!!

Mel the Cat
;-;XD.png
Bez cieni, bo już mi się nie kciało robić ;-;
Gatunek Kot
Wiek 13 lat
Wzrost 98 cm
Waga 25 kg
Rodzina Ojciec- Peter the Dog

Matka- Monica the Cat Młodszy brat- Bart the Dog

Przyjaciele Aggie the Cat

Paulina the Cat

Wrogowie Dr.Eggman

Martha the Hawk

Mel (a dokładniej Melanie Adrianna Styoulo) to 13-sto letnia kotka z miasta, która bardzo wielbi smak kawy i musztardy musztarda rlz oraz zapach benzyny i powietrza po deszczowych ulewach. Nie wyróżnia się niczym specjalnym na tle innych...No chyba, że chodzi tu o jej umiejętność panowania nad wodą. Jest to Self-OC Ivac.

Theme: Jan Sebastian Bach- Cello Suite No.1 i-Prelude

Tylko w swojej leśnej formie: Radogost- W Cieniu Wielkiego Dębu

WyglądEdytuj

SylwetkaEdytuj

Kotka posiada sylwetkę tzw. "gruszki". Posiada długie, nieumięśnione ręce. Biust nie duży, lecz kotki nie można nazwać mianem "deski" oraz szerokie biodra i dosyć długie nogi.

WagaEdytuj

Jest dobra na jej wzrost. Przez swoje długie futro i sylwetkę ze złudzenia może wydawać się trochę gruba.

Sierść i skóra Edytuj

Melly ma brązowo-szarą sierść z czekoladowymi łatkami w okolicach głowy oraz rąk. Jest ona miękka, przyjemna w dotyku i długa. Przez sierść na lewej ręce kotki przecina się jedna pozioma blizna, gdyż była kiedyś operowana. Niestety przez swoją sierść jest jej okropnie gorąco w lato i linieje, jednak na szczęście nie odczuwa chłodu w czasie późnej jesieni i zimy. Skóra kotki natomiast jest w kolorze brzoskwiniowym. Mel lubi się opalać, lecz jej opalenizna jest delikatna i prawie jej nie widać.

OczyEdytuj

Ma ona duże oczy, które mają delikatnie "zaostrzone" łuki. Są one w nie wiadomo jakim kolorze. Raz są ciemno-zielone, innym razem morskie, a jeszcze i nawet niebiesko-szaro-zielone. Mel uważa, że one mają kolor "glonów z Bałtyku".

UbiórEdytuj

Kotka lubuje się w szare, niebieskie, zielone, ciemnawe, delikatne i lekkie tkaniny. Najczęściej zakłada szaro-czarną bluzkę, kremowe trzewiki (albo jasno-bordowe trampki za kostkę) oraz granatowe spodnie.

WłosyEdytuj

Są skręcone średniej długości o barwie złotawo-ciemno-piaskowej. Mel nie dba jakoś o nie przez co ma ogromne kołtuny. Włosy bardzo szybko się przetłuszczają. Kot związuje je w kucyka. Grzywka jej delikatnie opada na lewe oko.

AkcesoriaEdytuj

Melasa posiada okulary z czarno-białymi oprawkami względem na swoją krótkowzroczność i astygmatyzm. Włosy spinane są blado-różową gumką do włosów. Od czasu do czasu zakłada złoty naszyjnik w kształcie łapacza snów.

Leśna formaEdytuj

Mel nosi wtedy intensywnie zieloną długą suknię z długimi rękawami, która zakrywa jej nogi. Na plecach taszczy duży stalowy miecz. Włosy rozpuszczone. Na ramionach są przytwierdzone złote pierścienie(?) z niebieskimi kryształkami. Nie posiada wtedy swoich okularów, jej wzrok się polepsza sam. Przypomina trochę Druidkę.

Żywiołowa GraEdytuj

Sierść jej staje się jasno-czekoladowa. Oczy mają kolor brązowy. Nosi na sobie podobną suknię do tej, co posiada w swojej leśnej formie, lecz w kolorze ecru, bez pierścieni. Do bioder ma przywiązane lasso żywiołu ziemi, czyli te w kolorze zieleni z przytwierdzonymi(?) kawałkami ziemi, liśćmi i szyszkami. Włosy są kasztanowe, związane w dwa warkocze. O dziwo nie nosi żadnego obuwia. Na głowie ma wyrośnięte poroże, typowe dla jeleni. 

GłosEdytuj

Jest on spokojny i niski w porównaniu do rówieśniczek Mel. Nie nadaje się on do śpiewania. W czasie, kiedy Mel jest zdenerwoana, głos jest nieco wyższy i rażący. Czasami kot dla zabawy lubi mówić bardzo wysokim. przesłodzonym głosikiem, a nawet grubym basem.

CharakterEdytuj

MELASA JEST GUPIM KOCIOKIEM, KTÓRY LÓBI SIĘ BAWIĆ I ŚMIERDZI I TO BY BYŁO NA TYLE, DZIĘKUJĘ, DOBRANOC~Tak jak każdy no chyba, że to Mary Sue/Gary Stu i OP ma swoje zalety i wady.

ZaletyEdytuj

Intuicyjna

Posłuszna

Gdy ktoś ją prosi by coś zrobiła, to ona i tak się zgodzi. Jest posłuszna niczym pies swojemu panu/pani.

Wrażliwa

Nie jest w stanie patrzeć jak jakakolwiek istota żywa cierpi. Potrafi się wzruszyć w pięknych lub smutnych momentach filmów/książek/własnych przeżyć.

Współczująca

Współczuje każdemu. Nieważne jest nawet, że ten ktoś mógł jej wyrządzić przykrość lub ona jemu.

Poczucie humoru

Tolerancyjna i miła

Jest miła w stosunku do dorosłych, rodziny, znajomych. Nawet kucykowi, którego pierwszy raz widzi w życiu powie "Dzień dobry/Dobry wieczór". Zaakceptuje każdego, nawet jeżeli jest obcokrajowcem lub innej orientacji seksualnej albo rasy.

Pomocna

jest bardzo pomocna. Z chęcią pomaga rodzicom i swoim przyjaciołom i znajomym. Nieważne w czym masz problem, to ona i tak ci pomoże.

Pomysłowa

Mel ma bardzo bujną wyobraźnię. Często ma natchnienia do tworzenia rysunków, opowiadań.

Wesoła

WadyEdytuj

Przewrażliwiona

Jest to jej najbardziej znienawidzona wada. Potrafi płakać nawet z tego, że ktoś ją skrzyczy lub dostanie ocenę niedostateczną. Mel dużo by dała, by móc się pozbyć tej przeokropnej wady i zastąpić ją jakąś inną

Zboczona

Prawie wszędzie doświadcza zboczonych skojarzeń. Czasami nawet dosłownie wszystko kojarzy jej się tylko z jednym. Z tego powodu czasami miewa zboczone sny, jednak to jej wymyślone postacie są głównymi postaciami w marzeniach sennych kotki. Zdarzyło się również, że grała w ERP.

Wścibska

Jest baaardzo wścibska. Nie ważne czy to sprawa przyjaciół czy rodziny, ona to wszystko musi wiedzieć. Często z tego powodu inni mają do niej wielkie pretensje, że wcina się w nie swoje sprawy i wyganiają ją z rozmów, a nawet krzyczą

Specyficzne poczucie humoru

Potrafi się śmiać z byle czego. Nie jest to szkodliwe, ale czasem denerwuje to jej znajomych oraz rodzinę. Ojciec uważa żartobliwe, iż Melasa została opętana przez potwora i dlatego się śmieje ze wszystkiego.

Niecierpliwa

Niezdecydowana

Jak mówiła pewna reklama, "że życie to sztuka wyboru", to dla niej jest to całkowita prawda. Każda błahostka to dla niej trudny wybór do decyzji. Najgorzej jest kiedy ma coś kupić i nie może się zdecydować co.

"Panikara"

Kotka łatwo wpada w panikę, stresuje się. Jest prawdopodobieństwo, iż ma jakieś zaburzenia nerwicowe, gdyż normalna osoba nie urządza cyrków, kiedy np. zapomni ze sobą wziąć ważnego dokumentu/pieniędzy/Bóg wie czego jeszcze.

HistoriaEdytuj

Wkrótce~ Bo autorka jest zbyt leniwa, by ją napisać XD;-;.

PrzezwiskaEdytuj

Te, które lubi:

  • Melly
  • Melasa
  • Samuel
  • Sachoń

Te, których nie lubi, wręcz nienawidzi:

  • Grubas
  • Debilka
  • Popychadło

Co lubi, a czego nieEdytuj

Lubi i interesuje ją:

  • Imię Samuel (No bo czemu nie? c-:)
  • Kulturę krajów północy i wschodu
  • Rysować
  • Fotografować
  • Spać
  • Spaghetti
  • Ciasta
  • Białą czekoladę
  • Biologię
  • Język francuski, fiński oraz rosyjski
  • Metalową muzykę

Nie lubi:

  • Matematyki
  • W-Fu
  • Modnisi 
  • Popu (ale tych z chwil obecnych)
  • Rapu (jw.)
  • Słowa Swag i Yolo

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Matka- Monica the Cat

Ojciec- Peter the Dog

Brat- Bart the Dog

Początkowo Mel nie przepadała za Bartem, gdyż była po prostu o niego zazdrosna. Przez ponad 12 lat była jedynaczką, aż tu jakiś "smrodek" zajął jej miejsce. Jednakże, kiedy szczeniaczek rozpoczął pierwszy rok swojego życia, Melly zaczęła bardziej przyjaźnie nastawiać do niego. Co raz częściej bawiła się z nim, zajmowała, kiedy mama musiała na chwilkę wyjść. W chwili obecnej kot nie odczuwa już zazdrości o pieska...Chociaż czasami uważa, że jest trochę przerażający. ;-;

Przyjaciele Edytuj

Aggie the Cat

Z Aggie zna się już od ponad 8 lat. Poznała kotkę w przedszkolu, gdy ta była smutna, ponieważ nikt z rówieśników nie zapraszał do wspólnej zabawy. Obie z nich mają podobne charaktery. Rozumieją się bez żadnych słów, pomagają, wspierają się nawzajem. Są najlepszymi przyjaciółkami, są dla siebie jak siostry.

Paulina the Cat

Paulinę poznała w pierwszej klasie podstawówki. Z początku ich relacje nie były dobre. Obie jakoś nie chciały się przekonać do wspólnej przyjaźni, a czasami zdarzały się dość nie miłe sytuacje. Jednak od piątej klasy, kotki zaczęły dostrzegać w sobie dużo wspólnych cech oraz zainteresowań. Odkąd rozpoczęły naukę w gimbazjum xd gimnazjum są dobrymi przyjaciółkami.

Moje OC'eEdytuj

Wasze OC'eEdytuj

POD WARUNKIEM, ŻE OMÓWI SIĘ HISTORIĘ ZAPOZNANIA POSTACI!

Ada the Hedgehog

Umiejętności i anty-umiejętnościEdytuj

Umiejętności: Edytuj

Fotografowanie 

Rysowanie

Czytanie w myślach

Władanie nad wodą

Pisanie opowiadań

Anty-umiejętności: Edytuj

Taniec

Gra w siatkówkę

Gotowanie

Pisanie wierszy (białych oraz rymowanych)

Problemy zdrowotneEdytuj

Kłopoty z pęcherzem

Mel często musi odwiedzać toaletę. Chociaż była w niej raptem 10-15 minut temu, ona czuje, że znowu natura ją wzywa. Jako małe dziecko zachorowała na zapalenie pęcherza i być może częste wizyty w ubikacji są tym spowodowane. 

Bóle nóg na zmianę pogody

Ma to odziedziczone po swojej mamie. Dręczy ją już to od 7-mego roku życia. Najczęściej bóle pojawiają się , kiedy temperatura maleje, lecz czasami nawet, gdy robi się ciepło. Są one tak okropne, że kot musi brać leki oraz maście przeciwbólowe. Przeważnie największy ból ma w lewej nodze. 

Krótkowzroczność i astygmatyzm

Kolejna udręka Melly. Wykryte to zostało już w trzeciej klasie szkoły podstawowej, kiedy to z drugiej ławki nie widziała nic na tablicy. Obecnie ma wadę -4,7, która będzie rosnąć dopóki kot dojrzewa. Od czwartej klasy podstawówki nosi okulary. Posiada również astygmatyzm- czyli złą budowę oka. Z tego względu, Mel w szkole zawsze wybiera ławki, które są blisko tablicy, by móc cokolwiek na niej zobaczyć.

CytatyEdytuj

  • "Nazywam się Mel, ale możesz mi mówić Samuel xd"

-Czyli się przedstawiamy.

  • "Ło Matko! Co to będzie, co to będzie!"
  • "Ju, je mo, znaczy się m'appelle Mel, już mi się język plącze."
  • -Pierwsze lekcje języka francuskiego...
  • "Zawsze kciałam zostać orzeszkiem ziemnym i pozować dla Bakomy."

-Jej piękne ambicje~

  • "On tu jest, ja to czuję, zbliża się powoli i bezszelestnie, to już jest koniec, za późno na ucieczkę, zaraz przybędzie do mojego pokoju i z głośnym rykiem pochłonie w całości.

- Mel na temat swojego młodszego braciszka Barta.

  • "Jak nazywa się ser za burtą? Ser topiony.

-Nieśmieszny suchar, ale wciąż suchar.

  • ";-;"

CiekawostkiEdytuj

  •  NIE JEST fuzją, po mimo że jej rodzice są różnymi zwierzętami.
  • Urodziła się 20 marca, więc jest z pod znaku Ryb.
  • Miała się urodzić 22 marca. 
  • Jej sierść pachnie owocami (głównie brzoskwiniami).
  • Jej głosy:

Japoński: Mikoi Sasaki/ Rarity z japońskiej wersji MLP.

Angielski: Eileen Stevens/ Iris z Pokemon. 

Polski: Magdalena Wasylik/ Anna z Krainy Lodu.  Dałabym siebie, ale wolałam Annę z KL, bo bardziej fajnie xd.

Hiszpański: Carmen López Pascual/ Roszpunka z Zaplątanych.

  • Po mimo że kotka włada nad wodą, w Żywiołowej Grze został jej przyznany żywioł ziemi.
  • Autorka ma nazwisko na literę T, lecz nie miała żadnych pomysłów na wymyślenie miana rodowego dla tej postaci na tę literę, więc powstało Styoulo, co brzmi trochę jak francuskie słowo Stylo (czyli długopis xd).

</p>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki