FANDOM

Miko
Miko the Hedgehog - tatuaże.PNG
Informacje
Gatunek Jeż
Wiek 18 lat
Rodzina ?
Przyjaciele Quentin
Wrogowie Mefisto the Fox, Najeźdźcy
Kolor futra/sierści Bladoniebieski
Kolor oczu Srebrny
Styl walki Akrobatyka
Uzbrojenie Brak
Zdolności Urok osobisty
Miko - piękna Jeżyca z Przystani Chaosa, która przez swojego prześladowcę, musiała uciekać z planety.

Theme: 

WyglądEdytuj

Miko to 18-letnia Jeżyca. Jej futro ma bladoniebieski kolor, a skóra - orzechowy. Całe ciało ma pokryte białymi tatuażami. Zwykle jej srebrne oczy zasłania krótka grzywka. Ma lekko podkręcone do góry igły. Biorąc to wszystko pod uwagę, można powiedzieć, że gdyby piękno było zbrodnią, Miko dostałaby dożywocie. :)

StrójEdytuj

Zawsze ma na sobie czarny top i przepaskę poniżej kolan, utrzymywaną na miejscu cienkim, lecz mocnym łańcuszkiem. Po za tym, nie nosi nic.

HistoriaEdytuj

Miko urodziła się w małej wiosce niedaleko plaży. Już od najmłodszych lat zaskarbiła sobie sympatię 3/4 współplemieńców. Kiedy dorosła, zaczęła przeszukiwać dżunglę w poszukiwaniu jakichś ciekawych artefaktów. Nagle została zaatakowana przez geparda. Byłoby po niej, gdyby nie strzała, która pozbawiła drapieżnika życia. Wystrzelił ją spacerujący nieopodal czarny Lis o imieniu Mefisto. Nie dało się ukryć, że wpadli sobie w oko. Wkrótce zaczęli ze sobą chodzić.

Pewnego dnia, gdy miała się wybrać z Lisem na wspólne polowanie, ten się nie pojawił. Pytała o niego wszystkich w wiosce, lecz za każdym razem otrzymywała tę samą odpowiedź - nikt go nie widział od co najmniej tygodnia. Lekko zawiedziona Miko poszła więc go poszukać. Kilkanaście godzin później znalazła Mefista w jaskini za wodospadem. Był... inny - miał nadszarpaną przepaskę i krwistoczerwone tatuaże. Jeżyca wiedziała, co to oznacza, więc próbowała jak najszybciej uciec. Nagle poślizgnęła się na skale i upadła na ziemię. Lis odwrócił się do niej i skoczył na nią. Nim zdążył ją zabić, przypomniał sobie o chwilach spędzonych razem. Chciał coś powiedzieć, lecz dostał obezwładniającego kopa w brzuch. 

Miko wróciła do wioski z przerażeniem w oczach. Szukała pomocy u wszystkich. Współplemieńcy bali się jednak o swoje życie, przez co nie mogli jej pomóc. Jeżyca już miała się załamać, kiedy nagle usłyszała słowa wioskowego szamana. Powiedział jej o innych światach, na których Mefisto jej nie dopadnie. Otworzył dla niej również portal na najbliższy. Nim zrobiła pierwszy krok, do wioski wpadł oszalały Lis i zaczął urządzać rzeź. Kiedy zobaczył Miko, zaszarżował na nią i razem z nią przeleciał przez portal.

gdy Miko się obudziła, ujrzała Mefista przykuwającego ją do ściany. Chciała krzyknąć, lecz Lis ją zakneblował i zasłonił oczy. Powiedział, że "jeśli nie może jej mieć jako kochanki, będzie ją mieć jako trofeum". Przez następne kilka dni wisiała na ścianie, traktowana jak zwierzę, nie wiedząc, co się dzieje wokół niej. W końcu kompletnie się załamała i zapłakała. Nagle poczuła jak ktoś ściąga jej z oczu opaskę. Tym kimś był Jeleń z blizną pod okiem, ubrany w coś, co kiedyś było kaftanem bezpieczeństwa. Uwolnił ją i zaprowadził do barki, która zabrała jego, Miko i obezwładnionego Mefisto do miasta Black Terra.

CharakterEdytuj

Miko to bardzo miła, lecz niezbyt śmiała dziewczyna. Potęguje to fakt, że za każdym razem, gdy przechodzi koło faceta, pośrednio powoduje u niego zwichnięcie karku. Czasem jednak wykorzystuje swój urok osobisty, by osiągnąć jakiś większy cel.

ZdolnościEdytuj

  • Potrafi każdego onieśmielić swoim wyglądem.

CiekawostkiEdytuj

  • To pierwsza moja (i w ogóle na wiki) postać w stylu Tribal.
  • Dubbing:
  1. PL - Lea z Diablo 3 (Barbara Kałużna).
  2. EN - Alyx Vance z Half Life 2 (Merle Dandridge).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki