FANDOM

Nate the Hedgehog
Gatunek: Jeż
Wiek: 14 (Ziemia-Mobius)

22 (Lorem)

Rodzina:
Przyjaciele: Duzio osup
Wrogowie: Dr. Eggman, Metal Sonic
Kolor sierści/skóry: Biały/Brzoskwiniowy
Kolor oczu: Morski błękit
Styl walki: Teakwondo, Aikido, Kung-Fu, Karate
Zdolności: Wymienione niżej
Wł. Nate Blayde the Hedgehog (zwany również jako: N, NB) - fikcyjna postać stworzona przez Luke'. Jest nowym członkiem Team Sonic, a niedługo potem zostaje zastępcą lidera (Sonica). Pierwszy raz pojawił się w grze Sonic Boom: Join to Team Sonic

Theme: Atomic Mix Lab - Serenata (Soundtrack z Di Amajzing Spajdamen)

WyglądEdytuj

Jego FUTRO jest koloru białego, natomiast skóra koloru brzoskwiniowego. Gdyby spiął kolce w kucyk i przyczepił futrzany ogon, przypominałby pieśca. Na głowie ma długą białą czuprynę, na której końcówki są czarne lub ciemno szare. Jego oczy są koloru morskiego błękitu. Mierzy ok. 110 cm i waży 25 kg. Na plecach ma długą bliznę i kiedy się położy, lekko go piecze i drażni. Cała lewa ręka od łokcia do ramiona jest pokryta małymi bliznami, ostatnią ma po lewej stronie szyi. 

UbiórEdytuj

Na codzień ubiera się w długi czarny skórzany płaszcz zakładany na biały top (rękawy płaszczu podwijane są do łokci). Płaszcz ten nie jest zakładany przez głowę, ponieważ jest na suwak. Nosi również bojówki w tym samym kolorze z łańcuchami pomalowanymi na czarno. Jego buty są w kolorze czarnym i morskim niebieskim, a na bokach podeszw są żółte paski (podeszwy są gumowe, i znajdują się w nich magnezy, dzięki którym Nate może chodzić po metalowych elementach ścian), a na rękach nosi również skórzane bransolety ze srebrnymi kolcami w kolorze płaszcza. Na tułowiu nosi srebrną saszetkę, w której znajdują się drobne gadżety służące do walki i obrony. Pod białym topem nosi naszyjnik z odłamkiem Wielkiego Szmaragdu na czarnej lince. Cały ten strój po części wzorowany jest na stylu gotyckim.

RidersEdytuj

Jako Rider, Nate tylko trochę zmienił w swoim ubiorze, a właściwie zmienił wygląd ciuchów. Płaszcz i spodnie przyciemnił i przyszył elementy w kolorze niebieskiego neonu. Zdjął bransoletki i założył czarne rękawiczki bez palcy, a po bokach po dwa paski w kolorze niebieskiego neonu. Zamiast niebiesko-czarnych butów, nosi czarne do kolan, również z elementami niebieskiego neonu. Na ten pomysł wpadł, aby strój świetnie komponował się i łączył z kolorem Extreme Gear'a. Na głowie nosi czarne gogole z niebieskimi szkiełkami i również z elementami niebieskiego neonu. 

GalowyEdytuj

Jego strój galowy wygląda tak: biała koszulka z wydrukowanym krawatem zakłada pod czarną marynarkę podwijaną do łokci, czarne spodnie i czarne buty,

CharakterEdytuj

Częściej wybiera metodę dużych skoków. Cichy i spokojny. Jest również wybitnie odpowiedzialny. Cechuje go niepokój, który znajduje możliwość rozładowania jedynie w działaniu, duża odwaga i sprawiedliwość. Odznacza się przy tym intuicją i wyczuciem sytuacji. Gotowy wydatkować olbrzymie ilości energii, by przełamać opór ze strony ludzi czy rzeczy. Jego reakcje są bardzo szybkie i są bardzo skuteczne. Intuicja pozwala mu szybko wyśledzić u innych najmniejsze oznaki rozmijania się z prawdą. Pomimo to cechuje go czasami naiwność i daje się wciągać w przygody, których ukrytych konsekwencji nie potrafi przewidzieć. Jest pewny siebie. Uwielbia walczyć. Nie tylko ze swoimi przeciwnikami, ale też z przyjaciółmi. Sprawia mu to ogromną radość i pomaga wyładować emocję. Ma częstą skłonność rozwalania wszystkiego co wpadnie mu w ręce. Najczęściej demoluje ze swoimi dwoma przyjaciółmi. Potrafi od razu wyczuć słabe punkty przeciwników i wykorzystać to przeciwko im.

HistoriaEdytuj

Moce, umiejętności i brońEdytuj

  • Pilotaż pojazdów latających na najwyższym poziomie;
  • Znajomość używania broni palnych/białych;
  • Doskonały taktyk;
  • Zwinność;
  • Transformacja w różnych siedem form.

BrońEdytuj

  • GammaBlaster;
  • Elektryczne lasso o niebieskiej klindze;
  • Bronie palne różnego rodzaju;
  • Ręczny blander (miecz o czarno-białym ostrzu).

=TransformacjeEdytuj

Super Nate - sierść Nate'a staje się żółta, a oczy zmieniają kolor na czerwony. Staje się dwa razy silniejszy i cztery razy szybszy, może również latać i wytwarzać kule żółtej energii.

Wymagane: 7 Szmaragdów Chaosu

Hyper Nate - sierść Nate'a od czasu do czasu zmienia kolor, a oczy są zielone. Jest to, tzw. Super Sonic o 10 razy silniejszy.

Wymagane: 7 Szmaragdów Chaosu wraz z Szmaragdem Sol

Night Nate - sierść Nate'a staje się srebrna i ma złoty połysk, oczy stają się żółte. Od tego momentu, Nate może rzucać małymi gwiazdkami i zmieniać dzień w noc.

Wymagane: Moon Stone

Dark Nate - sierść Nate'a staje się czarna i jest cała brudna, oczy zaś blaknął i jest w nich pustka. Jest o wiele silniejszy niż transformacja Hyper.

Wymagane: 7 Szmaragdów Chaosu naładowane złą energią

Ice Nate - sierść Nate'a staje się przezroczysta, i nie widać jaki ma teraz kolor. Od tego momentu Nate może panować nad lodem.

Wymagane: Niebieski Szmaragd Chaosu

Nate Werehog - Nate rośnie do dwóch metrów, zaczynają rosnąć mu mięśnie do maksymalnych rozmiarów, paznokcie stają się bardzo długie i ostre, oraz kły również są długie, powodując, że SIEKACZE wychodzą z ust i przeszkadzają w mówieniu. Ubrania są podarte i brudne, a palce u nóg dziurawią buty.

Wymagane: Szmaragdy Chaosu pozbawione mocy

Invinicible Nate - Nate staje się niewidzialny i niezwykle szybki.

Wymagane: Kontakt z Soniciem przez conajmniej dwa Szmaragdy Chaosu

CytatyEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • jego imię i naziwsko Nate Blayde czyta się jak night blade co po angielsku oznacza: nocne ostrze;
  • ma podobne inicjały NB do europejskiego bohatera Grand Theft Auto IV Nikolaia Bellica;
  • słucha popu, hard rocka, alternatywnego rocka, metalu, heavymetalu, hip-hopa i rapu (jak twóca ^^);
  • gra na gitarze elektrycznej i na keyboardzie;
  • DUBBING:
    • polski: Sebastian Cybulski (Ratchet z serii gier o przygodach Ratcheta i Clanka)
    • angielski: na razie brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki