FANDOM

Niko "Insane" (pol. "Szalony") the Crow (Crowfather - Wroniarz) - jedyny mieszkaniec Crow Town.

Theme:

WyglądEdytuj

Insane the Crowfather
Insane ma niecałe 24 lata. Jest Krukiem o czerwonych oczach. Ma mocno zaniedbane pióra. Jego jedyne ubranie stanowią podarte niebieskie spodnie i bandaże na dłoniah. Ma tik w lewym oku.

HistoriaEdytuj

Insane urodził się w małym miasteczku w ScrapYardzie. Wszystko mu się układało, dopóki nie przybyli Techno Piraci. Wybili oni 2/3 populacji miasta, a Insane'a porwali. Kruk zdołał uciec Piratom i skierował się do pierwszego lepszego miasta, by się ukryć. Piraci ścigali go aż do Crow Town. Insane, nie zastanawiając się długo, ukrył się w rezydencji. Piraci nie zamierzali odpuścić, więc poszli za nim aż na dach. Kiedy już mieli zrzucić stamtąd Insane'a, nagle zewsząd zleciały się kruki i zadziobały napastników na śmierć. To właśnie wtedy Kruk odkrył swoją zdolność kontroli nad ptactwem. Zamieszkał w miasteczku na stałe, narażając się na umysłowe rany zadawane przez swoje odizolowanie. Mieszka tam już 10 lat.

CharakterEdytuj

Po małych szczegółach w zachowaniu Insane'a można wywnioskować, że nie jest on do końca zdrowy na umyśle. Jedynymi, z którymi przez lata samotności rozmawiał, były jego sługi. Pozwala im po sobie chodzić, dziobać i w ogóle jest na nie pasywny. Wyjątkiem są stany niebezpieczeństwa, w których to on staje się Alfą, a one Omegami.

ZdolnościEdytuj

  • Kontrola Czarnego Ptactwa (ros. черные птицы)

CiekawostkiEdytuj

  • Mówi w 3/4 po rosyjsku.
  • Jego prawdziwe imię to Niko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki