FANDOM

Nowe życie - siedemdziesiąty dziewiąty odcinek serialu Sonic X i pierwszy odcinek sezonu czwartego tego serialu.

Fabuła Edytuj

Sezon czwarty zaczyna się tak. Sonic opowiada o swoich wydarzeniach z poprzednich sezonów. Następnie Sonic po powrocie do domu wyrzucza jak najdalej naszyjnik ze zdjęciem Chrisa do morza zapominając już o nim raz na zawsze. W domu Sonic mówi że on i jego przyjaciele nie będą więcej pomagać ludziom a od dziś będą pomagać jedynie mieszkańcom Wyspy. Tymczasem w statku Eggmana Rouge wykrada się do więzienia i uwalnia Shadowa (który o mało nie zginął a został znaleziony przez Eggmana i został za zdradę wtrącony do więzienia). Potem znajdują robota E-123 który został ranny i stracił pamięć dotyczącą Eggmana i uciekają ze statku. Tymczasem Eggman zatrudnił nowych rekrutów - Orbota i Cubota. Potem Sonic przyjmuje Shadowa i Rouge do siebie i naprawia E-123 któremu nadaje imię Omega. Nagle Eggman atakuje wyspę. Lecz Sonic pokonuje go a Eggman odlatuje wiedząc że jeszcze się na nim zemści jak zwykle. I Sonic i przyjaciele w dalszym ciągu się bawią.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku debiutują Omega, Orbot i Cubot.
  • W tym odcinku Shadow i Rouge dołączają do Sonica.
  • W tym odcinku słychać było piosenkę Emerald Hill Zone (2 player).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki