FANDOM

Kosmos

- Włączaj teleporter! - krzyknęła Saa.

- Juz! - krzyknął Jake włączajac przycisk, któy przeniósł Tsunami na jakąś górę. Bohaterowie wyszli z pokładu, ale coś się stało z jego systemem. Nastała głośna eksplozja.

- KUR! - wściekł się Silver. - Jak my do domu wrócimy?

- No to zarąbiście... - mruknął Jake i poszedł przed siebie.

Dom Chrisa, Station Square, Ziemia

Dawaj go!! - krzyknął Swift podrzucając kontroler konsoli. - Jest mój.

- Tak? - powiedział do Swifta Sonic. - To patrz. - sprawnym ruchem palcy wbił kod, który zniszczył wszystkie roboty w grze.

- Zaraz... Miało być bez kodów! - krzyknął Swift i wbił kod na samobójstwo drugiego gracza. - Game over! Wszystkie punkty są moje!! 

- O nie! - krzyknął Sonic i sypnął w turkusowgo jeża chipsami. Zaczęła się bitwa na jedzenie.

- Przepraszam... - przerwała im bitwę pokojówka, ale nie szłyszeli. - PRZEPRASZAM!? 

- Hm? - zdziwili się obaj.

- Goście do was. - i pokazała drogę do ogrodu Helen. Byli tam Shadow, Silver, Sara i Slige.

- Swift! - krzyknęła Sara i mocno przytuliła się do jeża.

- Siemka, Saro.

- Witaj Sonic! - krzyknął Shadow.

- Siema jeżu! - krzyknął Silver. 

Wszyscy wybrali się na jakiś spacer. Na spacer poszli również Chris i Helen. Nagle ze sklepu wyszli rabusie z bronią w ręku.

- Stać! - krzyknął do nich podnosząc broń. - Co to za dziwadła!? - Silver swoją mocą zabrał mu broń i rozwalił o ścianę.

- Co!? - zdziwił się drugi i podszedł do srebrnego jeża, ale Swift szybko go odepchnął. Zaczeli uciekać. Shadow uniósł się w powietrzu i ruszył za bandytami.

- Zostaw nas!! - krzyknał do czarnego jeża.

- Nie! - krzyknał jeż. - Nie możecie uciec z pieniędzmi tych ludzi! - i uderzył rabusiów jakąś niewidzialną siłą. Wrócił z pieniędzmi do pozostałej paczki.

- Ha? - zdziwiła się Helen.

On poszedł do tego sklepu i oddał pieniądze. Shadow poraz pierwszy zachował się odpowiednio i pokonał tych rabusiów. Shadow zrobił dobre wrażenie na kasjerze i kierowniku.

Koniec odcinka piątego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki