FANDOM

Theme

GUMI - Ten faced

Charakter Edytuj

Pami jest przeważnie miła i przyjacielska, ale to zależy od humoru. Przylepiono jej metkę psychopatki, która jej niezbyt przeszkadza. Ma obsesję na punkcie kawy i sprzątania. Potrafi dobrze dobierać swoją osobowość do sytuacji, żeby mieć korzyści. Potwornie bo się pająków.

Wygląd Edytuj

Pami ma jasno niebieskie futro i krótkie włosy. Ma jasną skórę, niebiesko-białą bluzę, ciemno szare leginsy, niebieską czapkę i białe kozaki sięgające do kolan. Jedno oko jest zielone, drugie niebieskie.

Historia Edytuj

W wieku 5-9 lat zaczęły przejawiać się jej "inne osobowości", nad którymi trudno panowała, więc normalne dzieciństwo można odpuścić. Największy problem z nimi miała jednak w wieku 13-16, bo najbardziej brutalna z "osobowości" przejmowała największą kontrolę. Kilka razy dokonała ataku na innych mieszkańców małej wioski, za co w wieku 18 lat dla bezpieczeństwa innych zapłaciła wygnaniem. Radząc sobie z "współlokatorami" w jej głowie zdążyła opanować najsilniejszą. (mimo to psychopatyczna część też często się pojawia, widać to po obu zielonych oczach). Włócząc się po lasach i polach napotkała Miejscowego złodzieja i jego "siostrę". Kot i króliczka postanowili dać owcy dach nad głową, przynajmniej na kilka dni, i tak zaprowadzili ją do głównej "bazy" TL. Tam zielonooka psychopatka i niebieskooki wygnaniec po jakimś czasie zostali przyjęci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki