FANDOM

Prismo the Hedgehog
PrismoTheHedgehog.jpg
Wiek 11 lat
Moc Pobieranie energii i posługiwanie się nią
Broń Paralizator, kung fu, kastety, nunchako, pistolet energetyczny

Prismo the Hedgehog - fioletowy jeż, władający energią. Nienawidzi, gdy ktoś wydaje mu rozkazy.

OpisEdytuj

HistoriaEdytuj

Prismo wiódł szczęśliwe życie. Jednak, kiedy miał 5 lat, jego planeta została zaatakowana przez Doktora Eggmana. Jego rodzina została zabita, a on sam zesłany na ziemię. Poznał tam wiele osób, które koniec końców go porzuciły. Od tamtego czasu uważa że nie warto ufać światu. W wieku 6 lat odkrył swój dar - pobieranie energii i posługiwanie się nią. Wtedy zaczął ćwiczyć tą umiejętność, by zemścić się na tych, którzy go zdradzili. Obecnie mieszka w opuszczonej ruderze w Nowym Jorku.

WyglądEdytuj

Gdy Prismo miał pięć lat, nigdzie nie odchodził bez swojego ulubionego misia - Ferdka. Był nieco grubszy, niższy i oczywiście dziecinny. Po skończeniu jedenastki (którą obchodził samotnie, dmuchając świeczki na torcie ze śmietnika) miał on niebiesko - zielone rękawiczki, żółto - niebieskie buty, zielone skarpetki i rude włosy.

CharakterEdytuj

W wieku pięciu lat, Prismo był dziecinny, i słodki. Po ataku na swoją rodzinną planetę, i po ucieczce z niej, na której ostatnim widokiem byli martwi rodzice, jego charakter dał o sobie znać. Nikt nie wiedział by, że dresiarze z ulic Nowego Jorku, zmienią pięcio letniego słodkiego jeżyka, w ryzykanta nie ufającemu światu i nienawidzącym każdego, kto popiera Eggmana.

CytatyEdytuj

20px-Cudzy1.png Nie martw się, Ferdziu. Wszystko... będzie dobrze... 20px-Cudzy2.png
Pięcio - letni Prismo, mówiący do swojego misia w kapsule ratunkowej, po ucieczce.

20px-Cudzy1.png Porzuciłeś mnie, Danny. Tak naprawdę, to był wielki błąd. Chyba nie jest w tobie zbyt dużo energii? Pozwól, że ci nieco pomogę... 20px-Cudzy2.png
Prismo mszczący się za zdradę na jednym z dresiarzy.

20px-Cudzy1.png MAMO! TATO! NIE!!! 20px-Cudzy2.png
Prismo widzący swoich martwych rodziców.

DubbingEdytuj

  • W wersji polskiej głos podkładałby mu Ferb (Mateusz Narloch) z Fineasza i Ferba.
  • W wersji angielskiej głos podkładałby mu Steven Seagal.

AutorEdytuj

Jeśli ktoś chce wykorzystać Prismo w opowieści, proszę spytać autora.

Antox The Hedhehog Hedgerald_Run.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki