FANDOM

Ten artykuł jest tylko zalążkiem!
Tumblr mduu76YzTY1qdtw9eo1 500.png

Quentin
Gatunek Jeleń (kopytny)
Wiek 19 lat
Rodzina Stella (siostra)†
Przyjaciele Miko
Heidi
Wrogowie ?
Kolor futra/sierści Ciemnobrązowy, orzechowy
Kolor oczu Zielony
Styl walki Wolny
Uzbrojenie Pistolet 10mm, nóż
Zdolności Charyzma, Biotyka (tylko po zażyciu Czerwonego Piasku), nieźle gotuje

Quentin - były chłopak Heidi.

Theme: Metro: Last Light OST - Venice Vices

WyglądEdytuj

Quentin to 19-letni Jeleń. Jego futro w kolorze ciemnobrązowym, z wyjątkiem pyszczka i brzucha, które są koloru orzechowego. Ma podkrążone, szmaragdowo zielone oczy. Pod lewym widnieje ciągnąca się aż do nosa blizna pozostawiona przez jego byłą. Do lewej strony jego poroża przyczepiona jest metalowa obrączka utrzymująca złamane rogi na miejscu (to z kolei pamiątka po obecnym chłopaku jego dziewczyny).

StrójEdytuj

Na codzień Q ubiera niebieską koszulę w hawajskie wzory i grafitowe jeansy z rozdarciami w okolicach kopyt. Właśnie ze względu na kopyta nie nosi butów. Z czasem zamienił hawajską koszulę na kaftan bezpieczeństwa przerobiony na koszulę (ucięte rękawy, pousuwane kilka pasów itd.)

HistoriaEdytuj

Nikt tak dokładnie nie wie, co zaszło między Q a Heidi, ale po bliznach, które po sobie zostawili można się domyślić kilku rzeczy. Od tego czasu Quentin nie dawał znaku życia. Sytuację tę zmienił telefon od jego znajomego - Jaksa. Zamówił on u niego skrzynkę sztucznych ogni (skąd Q ją wytrzasnął, tego nie wie nikt). Spotkali się więc na mieście, w nocy. Już miało dojść do transakcji, kiedy nagle pojawił się Rick w towarzystwie Heidi. To właśnie wtedy Jeleń ukazał im swoją ciemną stronę. Obezwładnił chłopaków, porwał Heidi i uciekł.

Jakiś czas później doszło do brutalnej konfrontacji między nim a młodym Clarkiem, podczas której Jeleń stracił część poroża. Reszta z tego dnia (czy tam nocy) urywa się w pamięci chłopaka. Wie tylko, że obudził się nad kadzią lateksu, ubrany w kaftan bezpieczeństwa, kiedy efekt biotycznego narkotyku - Czerwonego Piasku - minął. Od tego czasu zaczęły dręczyć go wyrzuty sumienia za wszystko, co kiedykolwiek zrobił.

Niedawno "drużyna z Sanktuarium" zastała go w naprawdę nietypowym miejscu, jakim jest planeta Debris. Nikt nie ma zielonego pojęcia jak się tam znalazł (on sam jednak zaznacza, że zakradł się pod samochód drużyny i pojechał na gapę). Q zamieszkał w Black Terra, w dzielnicy zwanej Dorzeczem, startując praktycznie z czystym kontem.

C.D.N.

CharakterEdytuj

Można powiedzieć, że Q ma dwie osobowości: spokojnego (czasem przygnębiającego), pomocnego chłopaka z sąsiedztwa oraz sadystycznego, hedonistycznego dominanta. Ta druga osobowość ujawnia się zwykle wtedy, gdy zażyje Czerwony Piasek. A że ostatnimi czasy jest na odwyku, bardzo rzadko można go spotkać w takim stanie. Kiedy jest spokojnym sobą, widzi i słyszy swoją zmarłą siostrę - Stellę - która robi za jego anioła stróża i pomoc w ciężkich chwilach.

Po utracie ręki (wydarzenia przedstawione w opowieści Mroczny Dar) popadł w ciężką depresję. Przestał się do kogokolwiek odzywać. Jego głos słyszała tylko i wyłącznie Miko, choć i tak mówił bardzo lakonicznie.

ZdolnościEdytuj

  • Potrafi zawiązać i rozwiązać KAŻDY węzeł. 
  • Jest bardzo dobrym kucharzem.
  • Całkiem przyzwoicie walczy mieczem.

CiekawostkiEdytuj

  • Stella bynajmniej nie jest wytworem domagającego się prochów mózgu Quentina. Tak naprawdę to jej duch, który chce być widziany wyłącznie przez niego. O tym, że nie jest tylko urojeniem, świadczy rownież jej umiejętność manipulacji obiektami "nieeterycznymi" (czasem przysuwa Q przyprawy, kiedy ten gotuje i nie może dosięgnąć).
  • Trzy dni po akcji "Mrocznego Daru" próbował popełnić samobójstwo.
  • Dubbing:
  1. ENG - Sonny z "Ja, robot" (Alan Tudyk).
  2. PL - Unik ze "Slugterry" (Przemysław Stippa).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki