FANDOM

Albia, planeta znajdująca się gdzieś we wszechświecie. Tutaj mieszka jeż imieniem Luke. Jest synem ochroniarza jego mości. Książę Henry... Pewnego dnia Luke otrzymał wiadomość od towarzyszy jego ojca... Nie mieli dobrych wieści...

- Luke the Hedgehog? - spytał jeden z ochroniarzy.

- Tak... o co chodzi? - zapytał czerwony jeż.

- Chodzi o twojego tatę... on zaginął... - mruknął jeden z ochroniarzy i popatrzył na latające samochoy i Extreme Geary.

- Słucham??? - zdziwił się Luke. - Nie, nie... To nie możliwe... Jak to się stało?

- Dr. Ivo Robotnik... - powiedział do Luke'a drugi ochroniarz.

- Dr. Ivo Robotnik?? Kto?? - zapytał ze zdziwieniem jeż... Jeszcze raz chciał to sobie poukładać...

- Dr. Eggman, Luke. - powiedział lis podlatujący do jeża. - Ten okropny, Eggman.

- Jake... Eggman? To nie z nim walczył mój ojciec? - zapytał ochroniarzy, ale już ich nie było.

- Muszę go poszukać.. - powiedział Luke i pobiegł do swojego pokoju. Wziął swojego Extreme Geara, którego nazwał  Evil Diablo i dzięki przycisku stał się dziesięć razy mniejszy... Schował go do plecaka. 

- Idę z tobą! - krzyknął lis.

- Nie! - odparł Luke, - To sprawa między nim a mną... jasne?

- Ależ Luke!

- Nie! - przerwał mu czerwony jeż biorąc najpotrzebniejsze rzeczy do plecaka i wyszedł z domu.

- Luke.... proszę cię... Jeszcze nigdy nie wyszedłem z miasta, proszę cię... - przekonywał go lis.

- Hm... no dobrze... Czekam na ciebie przy barze pana Świecy, ok? - zapytał lisa.

- Tak, tak.. Już lecę... - i Jake poleciał w stronę wielkiego budynku.

Parę minut później, Luke stał przy drzwiach baru. Jake już przybył.

- Ruszamy? - zapytał jeża, Jake.

- Tak... Tylko uważaj na siebie... hehe.. - rzekł Luke.

- Spoko, jeżu... - szepnął lis i razem z Lukem udali się do wyjścia z miasta. 

Koniec pierwszego rozdziału.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki