FANDOM

Sabrina the Vampire Cat
Sabrina the Vampire Cat
Krwawa pani
Gatunek Kot (Wampir)
Wiek ok. 7800 lat (Nieśmiertelna)
Wzrost 100 cm
Waga 20 kg
Urodziny i miejsce narodzin 9 Lipca, Vampirria
Nacja Zła
Przyjaciele Nikt
Wrogowie *Isabell "Scar"
  • Vasilisa
Rodzina *Talon (Mąż)
Styl walki i broń *Styl zabójczy
  • Para krótkich, ostrych mieczy

Arystokratyczna wampirzyca, matka Isabell "Scar".

Theme: OST Fate/Stay Night - Kyouchou

Historia Edytuj

Sabrina to wampirza kotka, mierząca 100 cm, ważąca 20 kg i mająca ok. 7800 lat. Dzieciństwo kobiety nie było szczęśliwe, gdy miała ok. 100 lat jej rodzice i rodzeństwo zostało zamordowane przez wampirzych abstynentów, natomiast młoda Sabrina została zabrana i przez dobre 15 lat była więziona i torturowana. Przez te lata Wampirzyca początkowo żyła w strachu, z czasem zaczął ją ogarniać gniew, nienawiść do zabójców jej rodziny, jej prześladowców. Pewnego dnia nagle Sabrina uwolniła się z więzienia, abstynenci będąc pewni siebie myśleli, że uda im się ją powstrzymać, lecz jednak ich myślenie straciło ich do zguby... do utraty życia. Wampirzyca uciekła z miejsca jej niewolnictwa do miasta, w którym się urodziła - wróciła do Alkatry. Po powrocie Sabrina rozpoczęła normalne życie i stała się żoną Talona Fukusaku i urodziła dwójkę dzieci - syna Jacoba oraz córkę Isabell. Niestety gdy córka wyznała podczas specjalnego pokazu, że jest abstynentką, ta od razu znienawidziła ją i wydziedziczyła. 3600 lat później Sabrina zdecydowała odnaleźć córkę i własnoręcznie zakończyć jej życie.

Charakter Edytuj

Sabrina od zawsze była kobietą poważną i o twardym charakterze. Po doświadczeniu z dzieciństwa stała się nieco bardziej agresywna. Wampirzyca jest osobą zaborczą, wredną, niemalże wszyscy się jej boją. Zdolna do wszystkiego, byle tylko osiągnąć swój cel, nie patrząc na to czy ktoś ucierpiał czy też nie.

Wygląd i ubiór Edytuj

Sabrina posiada futro koloru szarego, skóra jest biała (wyjątek stanowią wnętrze uszu, są koloru brzoskwiniowego). Długie włosy kobiety są białe, oczy koloru szarego. Kolor ubioru wampirzycy to głównie czarny. Ubiór Sabriny stanowi suknia, kamizelka, długie rękawice bez palców oraz buty o krótkiej szpilce.

Umiejętności i broń Edytuj

Sabrinę można nazwać "Cichą zabójczynią", bowiem umie w bardzo cichy sposób zabić swoich przeciwników. Panuje nad Piorunami. Jej broń stanowią para krótkich, ostrych mieczy.

Relacje Edytuj

Sabrina z nienawiścią i odrazą patrzy na wampirzych abstynentów oraz łowców wampirów. Z wielką chęcią pozbyłaby się ich raz na zawsze. Jest wrogiem Vasilisy, bowiem ta zabiła jej jedynego syna. Początkowo bardzo mocno kochała swojego męża, lecz z czasem jej uczucia do niego zaczęły znikać. Nienawidzi Isabell, bowiem ta jest abstynentką i przyniosła jej wstyd.

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Śmierć tym, którzy nie piją krwi oraz na nas polują. 20px-Cudzy2.png
Sabrina the Vampire Cat

20px-Cudzy1.png Isabell?! Nie waż się wymawiać imię tej, co zdradziła własną rasę, planetę, rodzinę! 20px-Cudzy2.png
Sabrina o Isabell "Scar"

20px-Cudzy1.png Zgnijcie w męczarniach, zdrajcy! Nigdy nie powinniście istnieć, jakim prawem plamicie Kolebkę Krwi?! 20px-Cudzy2.png
Sabrina o wampirzych abstynentach

20px-Cudzy1.png Spotykałam wiele łowców wampirów, każdy z nich był miernotą. 20px-Cudzy2.png
Sabrina o łowcach wampirów

20px-Cudzy1.png Nie stawaj na mojej drodze, chyba, że chcesz zginąć jak zdrajcy. 20px-Cudzy2.png
Groźba Sabriny

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zabiła wiele wampirzych abstynentów (w tym syna Vasilisy) oraz ogromną ilość łowców wampirów.
  • Zawsze, gdzie jest jakikolwiek strajk abstynentów, ta się zawsze pojawia i ich powstrzymuje swą agresją.
  • Przez wielu Vampirrian jest uważaną za Piękną Panią o lodowym sercu.
  • Uważa, że dzieci z domu dziecka to bękarty i są czymś zarażone, jeśli zostały porzucone.
  • Jej głosy to:

- wersja angielska: angielski głos Katariny z League of Legends (Tara Platt)

- wersja japońska: japoński głos Crimson Viper z Super Street Fighter IV (Mie Sonozaki)

- wersja polska: polski głos Katariny z League of Legends (Zofia Zborowska)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki