FANDOM

Samantha
Gatunek Kot
Wiek 8 lat
Rodzina ?
Przyjaciele Milo the Lynx, Wera the Fox
Wrogowie Najeźdźcy
Kolor futra/sierści Czarny (blond grzywka)
Kolor oczu Żółte
Styl walki ?
Uzbrojenie Scyzoryk "Buntowników"
Zdolności Potrafi każdego pocieszyć

Samantha (lub Sam) - jedna z tysiąca sierot, które ocalały po wojnie na Debris.

Theme:

WyglądEdytuj

Samantha to 8-letnia debrisjańska Kotka. Jej futerko jest całkiem czarne. Wyjątek stanowią długie blond włosy swobodnie opadające na jej żółte oczka, co powoduje częęęste dmuchanie.

StrójEdytuj

Na codzienny strój Kotki składa się szary (dawniej biały) sweter, skórzana kurtka, jeansowe spodnie na szelkach i buty na niskim obcasie. Czasem zakłada również wełniane rękawiczki bez palców.

HistoriaEdytuj

Samantha pochodzi z odludnej wioski Kotów, położonej nad oceanem. Pewnego dnia została puszczona z dymem przez Najeźdźców. Przeżyło niewielu, głównie dzieci. Sam była najmłodszą z nich. Miała wtedy raptem dwa lata. Gdy dorosła, postanowiła wyruszyć do podziemnego miasta Black Terra. Zaproponowała to innym dzieciom, lecz oni uznali, że w wiosce jest bezpieczniej. Dziewczynka tylko wzruszyła ramionami i odeszła w stronę "ostatniego bastionu", kierując się starą mapą, którą zwinęła pewnego razu z domu.

Kierując się na południe, przechodziła przez małą dolinę. Z wszechobecnych zgliszczy wywnioskowała, że Najeźdźcy już tu byli i nie musi się ich obawiać. Było to dla niej bardzo pokrzepiające przeczucie, gdyż wiedziała, do czego są oni zdolni. Nagle usłyszała cichy płacz. Wiedziona tym dźwiękiem rozpaczy, ujrzała Rysia w jej wieku, najprawdopodobniej opłakującego stratę bliskich. Podeszła do niego i, dowiedziawszy się, co zaszło, mocno go przytuliła. Zaproponowała Milo - bo tak się przedstawił mały - podróż do Black Terra. Chłopiec, acz niezbyt entuzjastycznie, zgodził się. Od tej pory Samantha i jej nowy przyjaciel kierują się razem do podziemnego miasta, by tam znaleźć nowy, bezpieczny dom.

CharakterEdytuj

Sam jest towarzyska i energiczna. Nie znosi, kiedy ktoś się smuci, więc stara się takiego "smutasa" rozweselić za wszelką cenę. Od zawsze chciała poznać księżniczkę Werę. Nic więc dziwnego, że przy niej zachowuje się jak pilnowana psychofanka.

ZdolnościEdytuj

  • Potrafi rozweselić każdego.
  • Bardzo dobrze radzi sobie w dziczy.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie jest jasne, jak Samantha weszła w posiadanie scyzoryka "Buntowników". Najprawdopodobniej znalazła go w jakichś ruinach, podczas włóczenia się po planecie.
  • Pod wieloma względami jej zachowanie przypomina zachowanie ziemskich kotów, np. Łasi się i mruczy podczas głaskania

Więcej z Fandomu

Losowa wiki