FANDOM

Sanktuarium - stara baza w lodowym wąwozie.

Theme: Half Life 2 - Path of Borealis

OpisEdytuj

Na zewnątrzEdytuj

Sanktuarium znajduje się na kole podbiegunowym. Wejście do
Sanctuary.png

Wejście do bazy

niego ukryte jest w ścianie długiego lodowego wąwozu, dokładnie nad Lodowym Pałacem. Ciężko się tam dostać ze względu na niewiarygodnie ciężkie burze śnieżne. Z wnętrza bazy od czasu do czasu bije jaskrawe błękitne światło.

WewnątrzEdytuj

Do środka prowadzi długi korytarz. Sam środek Sanktuarium stanowi duże atrium, z którego wychodzą jeszcze trzy
Atrium.jpg

Atrium

korytarze. Oto ich kierunki i miejsca, do których prowadzą:
  • Północ: kwatery mieszkalne, stołówka, wejście do ogrodu botanicznego.
  • Wschód: wejście do bazy.
  • Zachód: centrum komunikacyjne, klinika, centrum badawcze, Brama.
  • Południe: reaktor, sala treningowo-rekreacyjna, wejście do ogrodu botanicznego.

Cała baza zasilana jest energią wiatrową. Wiatraki znajdują się na szczycie wąwozu, razem z antenami komunikacyjnymi. Żywność zaś jest dostarczana ze sporego ogrodu botanicznego, który rozciąga się pod sektorem południowym i północnym. Rośnie tam tak wiele gatunków roślin, że na monotonię w jedzeniu raczej nie można narzekać. Można więc śmiało powiedzieć, że Sanktuarium jest w pełni samowystarczalne.

Na tej samej głębokości co ogród znajduje się potężna machina zwana przez Elijah Bramą. Według niego, jeśli zostanie ukończona, pozwoli na podróż międzywymiarową z Mobiusa na Debris - ich rodzinny świat. Jednakże, według obliczeń Bena, będzie ona potrzebować naprawdę potężnego źródła energii, który mogą zapewnić tylko Szmaragdy Chaosu.

MieszkańcyEdytuj

Od czasu do czasu przebywają tu również Rick i Jina, lecz nie można powiedzieć, by byli stałymi rezydentami. Stałymi gośćmi w bazie jest również Team Moon.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo miała to być opuszczona stacja badawcza (a wyszła Krypta z Fallouta).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki