FANDOM

Sapphire the Fox
Saphire the Fox.png
Informacje
Gatunek Lis
Wiek 15 lat
Rodzina ???
Przyjaciele ???
Wrogowie Każdy, kto zadrze z prawem
Kolor futra/włosów/skóry Ciemnoróżowy/Niebieski/Morelowy
Kolor oczu Błękitny
Styl walki Boks
Uzbrojenie Stalowe tonfy
Zdolności Mentalne Echo

Sapphire - pani detektyw z Crisis City

Theme:

WyglądEdytuj

Sapphire to 15-letnia Lisica. Ma sierść koloru ciemnoróżowego, błękitne oczy i długie do bioder, niebieskie włosy. Ubiera się w zamszowy żakiet, czarny gorset pod nim, spodnie khaki i wygodne, czarne buty. Na lewym nadgarstku nosi sznurek, z którego zrobiła sobie bransoletkę.

HistoriaEdytuj

Sapphire pochodzi z Crisis City (tego z teraźniejszości). Od zawsze ciągnęło ją do kryminałów. Z tego też powodu wybrała zawód śledczej w policji. Była jedna sprawa, która pewnie nigdy by się nie zakończyła, gdyby Sapphire nie odkryła swojego daru Mentalnego Echa. Otóż: będąc na miejscu zbrodni, podeszła do ciała ofiary i ujrzała jej aurę. Zbliżyła się, wyciągnęła rękę i w jakiś sposób zobaczyła ostatnie chwile ofiary. Szybko odkryła sprawcę i sporządziła jego rysopis. To wydarzenie na zawsze zmieniło jej życie. Opuściła policję i zaczęła pracę jako prywatny detektyw.

CharakterEdytuj

Na pierwszy rzut oka jest to zamknięta w sobie dziewczyna, która ma bardziej rozwinięte życie zawodowe niż towarzyskie.

UzbrojenieEdytuj

Jej bronią są dwie Tonfy ze stali węglowej, wzmacniające siłę jej ciosów. Najczęściej ukrywa je w żakiecie - za pazuchą lub w rękawach.

ZdolnościEdytuj

  • Mentalne Echo - pozwala na krótkotrwałe wcielenie się w zmarłą osobę i dokładne zobaczenie jej śmierci.
  • Boks
  • Zmysł detektywistyczny

CiekawostkiEdytuj

  • Mentalne Echo pochodzi z gry Cryostasis: Arktyczny Sen.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki