FANDOM

Scrapyard
180px-Planet.jpg
Informacje
Typ Martwy Świat
Grawitacja 0.9 G
Klimat Gorący, zimny w nocy
Atmosfera Tlenowa
krajobraz dominujący Równiny
Kratery
Struktura demograficzna Brak danych
Scrapyard (pol. dosł. Złomowisko) - planeta po nieznanej apokalipsie.

Theme: Two Steps From Hell - Fire Nation

KrajobrazEdytuj

Scrapyard to pustynna planeta, wokół której orbitują różnorakie metalowe śmiecie, przez co ciężko się dostać na powierzchnię bez jakiejkolwiek kolizji. Atmosfera jest tam częściowo skażona ze znanych powodów. W niektórych miejscach wykryto nawet promieniowanie! 
  • Zdewastowany krajobraz planety.
  • Crow Town
  • Morze Złodziei
Krajobraz powierzchni przedstawia rudoczerwoną pustynię, wzgórza ze złomu i różne prowizoryczne drogi zbudowane z tego, co akurat było pod ręką.

Planeta jest stosunkowo blisko planety Lorem, więc podróż nie trwa długo - przy prędkości nadświetlnej statku kosmicznego, niecały tydzień. 

ArchitekturaEdytuj

Ciężko dokładnie określić architekturę Złomiarzy. Każdy buduje, co chce, gdzie chce i jak chce. Jedynym miejscem, w którym nie buduje się ze złomu (a w każdym razie nie najczęściej), jest Port kosmiczny.

PolitykaEdytuj

Polityka? A co to za czary?

Scrapyardzkie FrachtowceEdytuj

Transportowiec.jpg

Frachtowiec Złomiarzy

Jeśli Złomiarze mieliby coś, czym mogliby się pochwalić na arenie międzyplanetarnej, byłyby to Scrapyardzki Frachtowiec. Jest to transportowiec kosmiczy wyposażony w cztery klimatyzowane ładownie, dwie rampy załadunkowe oraz napęd FTL (skrót od Faster Than Light). Uzbrojenie jest dość skromne, raptem dwa laserowe działka.

Egzemplarze należące do Piratów to już inna sprawa. Ich frachtowce to praktycznie kosmiczne czołgi, zarówno pod względem opancerzenia jak i uzbrojenia.

CiekawostkiEdytuj

  • Planeta ta była częściowo wzorowana na Raxus Prime z serii Star Wars, częściowo na Pandorze (Borderlands) i częściowo na Zonie czarnobylskiej.
  • Frachtowce były wzorowane na statkach HT-2200 z serii Star Wars.
  • Scrapyard to pierwsza fanowska planeta na wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki