FANDOM

Tropical Hill Zone
Tropicalhill
Wszystkie 3 akty Tropical Hill Zone
Gra Sonic: Christmas Island
Następny poziom Underground Zone
Numer poziomu pierwszy
Grywalne postacie Sonic
Liczba aktów 3
Badniki Motobug, Buzz Bomber, Chopper, Crabmeat, Newtron
Boss Eggmobile (kula do burzenia)
Tropical Hill Zone to pierwszy poziom w grze Sonic: Christmas Island.

OpisEdytuj

Tropical Hill znajduje się na Christmas Island. Jest to typowy, Green Hillowy poziom.

Akt 1Edytuj

Pierwszy akt ma miejsce w słoneczne południe. Pojawiają się tuby w kształcie litery S, niegroźne badniki oraz ściany do niszczenia. Typowy czas przejścia tego aktu wynosi około półtorej minuty.

Akt 2Edytuj

Akt drugi ma miejsce w czasie gdy słońce chyli się ku zachodowi. Pojawia się więcej ścian do niszczenia oraz dużo ukrytych miejsc z dodatkowymi życiami lub nietykalnością. W połowie aktu pojawia się sekcja, gdzie platformy unoszą się nad kolcami. Po niej pojawia się możliwość wybrania skrótu lub kontynuowania drogi poprzez tubę do sekcji z platformami i kolcami. Czas przejścia to około minuta (zarówno ze skrótem jak i bez niego).

Akt 3Edytuj

Akt trzeci ma miejsce w nocy. Pojawiają się wodospady oraz sekcje platformowe. Tuż przed bossem znajduje się pętla, na szczycie której jest monitor z nietykalnością, jednak aby go zdobyć należy znaleźć drogę na szczyt pętli. Czas przejścia to około 2 minuty.

Walka z bossemEdytuj

Walka z bossem odbywa się na płaskim obszarze bez palm. Po środku areny znajduje się platforma, która ułatwia (a właściwie umożliwia) uderzenie Eggmobilu. Na początku walki Robotnik zlatuje. Gdy znajdzie się wystarczająco nisko, leci nad platformę i, cały czas poruszając się lekko w górę i w dół, wysuwa kulę do burzenia, po czym odlatuje w lewo i znika. Po chwili Robotnik pojawia się ponownie i leci na drugą stronę machając kulą i po chwili znika z drugiej strony. Cały atak powtarza się dopóki Eggmobile nie zostanie uderzony 8 razy. Wtedy zaczyna wybuchać, a pokonany Robotnik odlatuje.

MuzykaEdytuj

Obecnie poziom jako zapchajdziurę ma muzykę Emerald Hill Zone (2-player) jednak jest to chwilowe. W finałowej wersji pojawią się następujące piosenki:

  • Knuckles' Chaotix - Door into Summer (Akt 1)
  • Sonic the Hedgehog 3 - Angel Island Akt 2 (Akt 2)
  • Sonic Crackers/Knuckles' Chaotix - Midnight Greenhouse (Akt 3).

Muzyką poziomu jest Azure Lake z Sonica 3.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki