FANDOM

ARTYKUŁ JEST STALE W ROZBUDOWIE!!!

Seiko The Weasel
Seiko The Weasel ID by Ivac xd.png
OC użytkowniczki Ivac
Gatunek Łasica
Wiek 14 lat
Wzrost 98,5 cm
Waga 17,3 kg
Data urodzin 7 września
Rodzina Ojciec- Satoshi The Weasel

Matka- Yuka The Weasel Młodsza siostra- Naomi The Weasel

Przyjaciele Hikari The Cat

Ariadna The Grebe

Wrogowie Ayumi The Dormouse

Masami The Cat

Głos oryginalny Mai Nakhara
Głos angielski Veronica Taylor

Theme: Momiro Clover Z- Mite Mite☆Kotchichi (Look Look☆Here)

Seiko (dokładniej: Seiko Shinozaki) jest 14-letnią łasicą zajmująca się ogrodnictwem. Pragnie zostać w przyszłości największą hodowczynią kwiatów hibiskusa.

Obrazek w infoboxie został narysowany przeze mnie. PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ I NIE WYKORZYSTYWAĆ BEZ MOJEJ ZGODY ORAZ NIEWIEDZY!

WyglądEdytuj

Sierść

Sierść jest w kolorze ciemnego piasku. Często może wydawać się być jasno brązowa, od brudu związanego z pracą w ogrodzie. Jest ona ani nie za krotka, ani nie za długa, dzięki czemu Sei nie czuje zimna i gorąca

Włosy

Łasica przesadnie dba o swoje morskie włosy. Zawsze spina je w dwa kucyki, żeby ładnie wyglądała. Gdy ma wolne chwile, to często tworzy sobie przeróżne fryzury.

Ubranie

Haha, brak >:3. Jej ubiór jest prosty, składa się z blado zielonej sukienki, która nie zakrywa jej kolan. Seiko dodaje do nie ogórkowy pasek. Jest ona delikatna i wygodna. Jej trzewiki są ciemno szare. Od czasu do czasu łasiczka przywiązuje sobie do ogona żółtą wstążkę.

PrzezwiskaEdytuj

  • Pucia
  • Żuczek
  • Sei
  • Sissi
  • Cynamonek

CharakterEdytuj

Histeryczna

Seiko potrafi robić wielkie cyrki z byle powodu wśród swoich znajomych oraz rodziny, by ci przy niej stali i ją pocieszali. Przyjaciele i bliscy twierdzą, że ona za bardzo dramatyzuje i powinna coś z tym zrobić.

Arachnofobia

Jako młode jeszcze dziecko nie bała się w ogóle pająków, wręcz je uwielbiała. jednak w wieku raptem 6-ściu lat została trzy razy ukąszona przez kątniki i za każdym ukąszeniem była zabierana do szpitala. Tymi powodami jest  zła na swoich rodziców za to, że jej wtedy nie upilnowali.

Otwarta

Łasica. jest bardzo otwarta. Ma odwagę podejść do nieznanej jej osoby i zapodać jakiś temat do rozmowy. Nie boi się wejść w coś dla niej nowego oraz nieznanego, nie przerażają jej błędy, które może ona popełnić, ponieważ dobrze wie, że można się wiele nauczyć na swoich błędach.

Idealistka

Uparta

Chamska

Lojalna

Złosliwa

HistoriaEdytuj

Urodziła się w małej nadmorskiej mieścinie. Gdy przyszła na świat, to nie płakała, lecz otworzyła swoje fiołkowe oczy i z ciekawością patrzyła się na otaczający ją świat.  

W wieku raptem czterech latek udało się jej wyhodować pierwszego kwiatka- kaktusa. Bardzo się przywiązała do rośliny i regularnie z pomocą mamy zmieniała jej ziemię, gdy nadawała się już do wymiany, podlewała, kiedy kaktus potrzebował wody. Sei nadała imię kwiatowi: Bob.

Jako sześciolatka nie miała dużo problemów z nauką . Nauczyła się alfabetu oraz pisania w miesiąc. Niestety największy problem sprawiało jej czytanie. Litery były dla niej strasznie rozmazane. Rodzice to zauważyli i postanowili zabrać ją do optyka. Okazało się, że cierpi na krótkowzroczność i astygmatyzm. Musiała z tego powodu nosić okulary z fioletowymi oprawkami.

Gdy miała 13 lat postanowiła się uczyć magii. W rok nauczyła się zaklęcia teleportacji oraz czytania w myślach i zmiennokształtności. To ostatnie zaklęcie pomogło jej w uratowaniu rodzinnego miasteczka przed Dr. Jajomanem xd Eggmanem. Kiedy złoczyńca wysłał swoje roboty w celu zniszczenia tej "betonowej dżungli" (jak on to wtedy nazywał), Seiko zamieniła się w olbrzymiego latającego oraz groźnego węża morskiego i unicestwiła maszyny.

Od tej pory Eggman boi się łasicy i omija jej osiedle szerokim łukiem.

RelacjeEdytuj

Hikari

Ariadna

Matka

Ojciec

Siostra

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku miała być skunksicą, która ubierała się, jak stereotypowa Francuska i nazywać się Sammy.
  • Pomysł przyszedł autorce do głowy, gdy zobaczyła w jakimś folderze obrazek z kucykiem.
  • Jej twórczyni również ma astygmatyzm i krótkowzroczność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki