FANDOM

Sona the Cat
Sona the Cat.png
Odważna archeolog
Gatunek Kot
Wiek 21
Wzrost 98 cm
Waga 20 kg
Urodziny i miejsce narodzin 1 Stycznia, Mobius
Nacja Dobra
Przyjaciele *Livia (jej Chao)
  • Eren (Asystent, Najlepszy przyjaciel)
Wrogowie Szalone wampiry
Rodzina *Rayla (Matka)
  • Marco (Ojciec)
  • Gianna (Starsza siostra)
  • Edvige (Starsza siostra)
Styl walki i broń *Tae Kwon Do
  • Srebrny sztylet
  • Pistolet ze srebrną amunicją

Archeolog, która przebywa obecnie na Vampirri.

Theme:

Historia Edytuj

Sona jest kotką, która pochodzi z rodziny magów Daiyamondo. Ma 21 lat, mierzy 98 cm i waży 20 kg. Sona jest najmłodszą córką Rayli i Marco, którzy słyną, że są magami poziomu dziesiątego (czyli maksymalnego) i wielokrotnie brali udział w wielkich bitwach magów. Sonę od dziecka fascynowała planeta, którą jest Kolebka Krwi. Początkowo Rada Magów była przeciwko temu, by puścić kotkę do tej planety (ponieważ bardzo duża ilość magów już potem nie wróciła z Vampirri), jednak jej rodzice przekonali ich, że Sona jest nauczona do walki z wampirami i jest już na tyle dobrym magiem, że można ją tam puścić. Kotka jak najszybciej spakowała się niezbędne rzeczy i wyleciała do planety wampirów. Dziewczyna obecnie bada Vampirrię.

Charakter Edytuj

Sona jest osobą mądrą, miłą, bywa czasem raz poważna, raz rozluźniona. Bywa czasami nadgorliwa, chce być perfekcyjna w każdej dziedzinie magii, uwielbia się uczyć i zdobywać wiedzę. Bywa czasami bezsenna.

Wygląd i ubiór Edytuj

Sona posiada różowe futro i białą skórę (tylko wnętrze uszu jest brzoskwiniowe). Końcówka ogona jest biała. Kolor oczu kotki to złoty. Sona ubiera się w blado-różowy golf bez rękaw, dżinsy trzy czwarte, szare buty, skórzany pas oraz białe rękawiczki. Jej długie włosy są głównie robione w warkocz.

Umiejętności i broń Edytuj

Sona jest magiem poziomu ósmego, co oznacza, że zna bardzo dużą ilość czarów (choć jeszcze nie nauczyła się wszystkich). Bardzo dobrze zna się na sposobach przetrwania w trudnych sytuacjach. Broń kotki to srebrny sztylet i pistolet ze srebrną amunicją (którą sama wytwarza).

Relacje Edytuj

Sona ma najlepszy kontakt z Erenem, z którym przyjaźniła się od dziecka. Lemur to asystent Sony, który rozmawia przez komunikator, by powiadamiać ją o ważnych wiadomościach i informacjach. Podkochuje się w Sonie. Towarzyską kotki jest Chao o imieniu Livia. Sona dostała ją na swoje osiemnaste urodziny i cały czas trzymają się ze sobą.

Cytaty Edytuj

20px-Cudzy1.png Jestem Sona Daiyamondo, mag poziomu ósmego, archeolog, córka Marco i Rayli Daiyamondo. 20px-Cudzy2.png
Sona, gdy się przedstawia innym

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo miała być mobiańską wersją Sony z League of Legends.
  • Miała także nie posiadać Chao.
  • Początkowo miała mieć cały ogon różowy i miała mieć lewo oko niebieskie, a prawe złote.
  • Czary wypowiada w języku włoskim.
  • Jej głosy to:

-wersja angielska:

-wersja japońska:

-wersja polska:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki