FANDOM

Sonic Boom: Join to Team Sonic to miniseria przedstawiająca początki Nate'a w drużynie Sonica.

Wprowadzenie do SBJTTSEdytuj

Większość żyje w szczęśliwej rodzinie, inni natomiast muszą od dziecka radzić sobie z codziennością... Naszego głównego bohatera nie spotkał, aż tak okrutny los... Został przygarnięty przez dr. Ivo Robotnika, znanego Eggmana. Nate nie wiedział jakim człowiekiem jest Eggman. Od piątego roku życia ciężko trenował, by stać się największą bronią Robotnika. W dniu swoich piętnastych urodzin odkrył prawdziwą historię... Odkrył, że wcale nie był przygarnięty przez Eggmana. Został przez niego porwany... 

Nate stał nieruchomo przed drzwiami Eggmana, w głowie nadal słyszał głos Eggmana, który opowiedział robotowi całą tą historię. Wściekły rzucił się przez okno w dłuższej części korytarza, kiedy był już poza pokładem, złapał się długiego drutu i wyjął drugi. Dzięki nim zaczął się wspinać po ścianie, mimo, że wbijanie drutów w metalową ścianę było ciężką robotą. Kiedy był już na pokładzie, minął parę badników i podszedł do generatora. 

- Przygarnięty... Ja go przygarnę... - zaczął odkręcać zawór w generatorze, kiedy go wyłączył, uruchomił się alarm. Założył spadochron i skoczył z pokładu. Za jakieś dziesięć-piętnaście minut statek powinien rozpaść się w górach. Nate widział jedynie białą smugę, która powodowała, że jeż często zamykał oczy. Kiedy je otworzył, był blisko uderzenia o ziemię. Kiedy otworzył spadochron, materiał zachaczył o gałęzie drzew i spowodowało to ostre zakręcenie wokół dużego drzewa. Linki się zerwały i spadł do wody. Dobrze, że umiał pływać. Wypłynął na brzeg i położył się na gęstej trawie. Na niebie widział smugę pozostawioną po pokładzie Eggmana. 

Minął dzień i nastała strasznie chłodna noc. Nate znalazł stare narzędzia schowane w krzakach i wydłubał ogromną dziurę w dużym drzewie. Znalazł parę suchych gałęzi i rozpalił ognisko. Rozpadał się deszcz, więc powietrze po jakimś czasie stało się bardzo wilgotne i jeszcze bardziej zimne. Jeż poczuł głód, więc wyszedł na powietrze i wspiął się na drzewo. Znalazł na nim parę dziwnie wyglądających owoców, ale postanowił je zerwać i zjeść. Niektóre były słodkie, a niektóre kwaśne, ale i tak mu smakowały. W oddali zobaczył dwie jabłonie i parę rządków truskawek. Oderwał sporą ilość materiału i zrobił z niego worek. Skoczył do jeziora i dopłynął do drzewa. Zerwał parę owoców i schował je do worka. Musiał znaleźć inną drogę do Dziupli, ponieważ, gdyby owoce zmiękły pod wodą, nie nadawałyby się do jedzenia. Kiedy zjadł sporą ilość owoców, położył się i zasnął. Obudził się wcześnie rano, a ognisko już wygasło. Jak na wczesną godzinę, było dość ciepło. Wyszedł z kryjówki i usiadł na trawie pokrytej rosą. Rozejrzał się i po chwili zauważył niebieską smugę, która przemieszczała się z dość dużą prędkością, po chwili smuga znikła a na drzewie parę metrów od Nate;a pojawił się niebieski jeż. Patrzył na Nate'a, który równie szybko jak niebieski jeż schował się w Dziupli. Sonic, bo tak miał na imię niebieski jeż, podszedł do kryjówki Nate'a.

- Hop, hop! - krzyknął Sonic. - Ej, gościu, wyjdź!

- Czego chcesz, odejdź! - krzyknął.

- Nic Ci przecież nie zrobię... Kim jesteś?

- Nie Twoja sprawa...

- No cóż... ja jestem...

- Wiem kim jesteś. - przerwał Nate. - Jesteś Sonic, arcywróg Eggmana. 

- A Ty skąd wiesz?

- Byłem przez niego wychowywany. - Nate wyszedł z dziupli i spojrzał prosto w oczy Sonicowi. - Miałem być jego bronią, istotą, która sprawi, że ciebie pokonam.

- Ej, ej, ej... Ja do ciebie nic nie mam! - krzyknął Sonic i błyskawicznie okrążył Nate'a. - I tak mnie nie dościgniesz...

- Nie chcę Cię zabić... Nie chcę Cię pokonać... Ja i znajomość z Eggmanem została zakończona... Zabił mi rodziców... Nie chcę go widzieć!

- Interesujące! No dobra.. Chcesz może do nas wpaść? Możesz wskoczyć mi na plecy, zaniosę Cię!

- Gdzie jest twój dom?

- Raczej kryjówka... Zostaliśmy tu z moimi kumplami na trochę bo całkiem fajny tu klimat. Po drugiej stronie wyspy.

Nate bardzo szybko biegł w stronę domku. Sonic zdziwiony za nim. Po dwóch minutach obaj dobiegli na miejsce.

- Cholera, jesteś strasznie szybki!

- SERUM X... Eggman wstrzyknął mi całą kapsułkę, gdy miałem pięć lat.... Od tamtego momentu niektóre umiejętności bardzo szybko u mnie wzrosły. Supersiła, superszybkość, wszystko. 

- To nieźleee! Eggman robił różne eksperymenty, ale Ty mnie zaskoczyłeś! No dobra, może chcesz... zatrzymać się u nas na parę dni, co?

- A mogę?

- Jasne! Oficjalnie zostajesz członkiem Zespołu Sonica.

- Zespołu Sonica? No cóż... Mogę na trochę u was zostać...

- Dobra. Idziemy, muszę przedstawić Cię moim przyjaciołom!

Rozdział I - Rajska WyspaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki