FANDOM

Soren (obrazek by SilVera)
250px
Informacje
Gatunek Łasica
Wiek 18-19 lat
Rodzina N/A
Przyjaciele Wera <3
Wrogowie Kiara
Chiyo (czasami)
Kolor futra/sierści Karmelowy (zimą śnieżnobiały)
Kolor oczu Bursztynowy
Styl walki Wolny
Uzbrojenie Sztylet
Zdolności Przemiana w ferala; Zwinność; Złodziejskie talenty
Soren - około 18-letni, bliski przyjaciel i służący księżniczki Wery. Należy do Bestii - plemienia Mobian, którego członkowie potrafią przemieniać się w swoje pierwotne, dzikie postacie (ferale).

Theme: Team Fortress 2 OST - Seduce Me!

WyglądEdytuj

Soren ma gęste futro, które w zależności od pory roku jest albo karmelowe (wiosną i latem), albo śnieżnobiałe (zimą; jesienią dopiero przechodzi w biały). Skóra nie różni się zbytnio od futra; jest tylko nieco jaśniejsza. Na świat patrzy bystrymi, bursztynowymi oczami. Ma na głowie długie czarne włosy, które wydają się przez bardzo długi czas nie widzieć nożyczek i grzebienia. Na prawej łopatce ma wytatuowany symbol plemienia - wilczą łapę w stylu tribal.

StrójEdytuj

PowierzchniaEdytuj

Właściwie jedyne, co miał na sobie jeszcze przed przeprowadzką do miasta to skórzana przepaska sięgająca nieco powyżej kolan oraz kilka plemiennych ozdób, takich jak bransoleta i naszyjnik z kłów.

Black TerraEdytuj

Ubiorem Soren przypomina takiego typowego lokaja: koszula z podwiniętymi rękawami, wyprasowana, czarna kamizelka (czasem wydaje się nieco przydługa) i spodnie pod kolor. Czasami zakłada białe rękawiczki. Właściwie od lokaja różni się tylko dwoma rzeczami: brakiem typowego fraka oraz obuwiem. Zamiast lakierków nosi długie do kolan, czarne skórzane glany.

HistoriaEdytuj

Soren urodził się i wychował na powierzchni. Wywodzi się z plemienia zwanego przez Blackterran "Bestiami", znanego ze swoich zmiennokształtnych zdolności. Plemię to żyło spokojnie w lasach i górach na południu kontynentu, nie angażując się w wojnę. Sytuacja zmieniła się wraz z przybyciem w tamte strony Najeźdźców. Dokonali oni istnego pogromu wśród członków plemienia, jedynie garstkę pozostawiając żywą. Dziesięcioletni wówczas Soren był jednym z nich. Przysiągł, że zemści się na agresorach za wybicie jego rodziny i przyjaciół. Razem z resztą pozostałych przy życiu zmiennokształtnych ruszył na północ, ku ostatniemu bastionowi wolnych Debrisjan - miastu Black Terra. Podróż tam trwała równo osiem lat. Tereny niegdyś opanowane przez zmiennokształtnych znajdowały się bardzo daleko na południu, więc nie dziwota, że podróż na północ trwała tak długo, biorąc jeszcze pod uwagę ucieczki przed Najeźdźcami.

Soren i reszta niedobitków osiedliła się w różnych zaułkach i pustostanach podziemnego miasta. Wiedząc o dość wyraźnej ksenofobii wielu mieszkańców, postanowili się nie wyróżniać i przemieniać się tylko i wyłącznie w razie potrzeby. Tak też czynił nasz Łasic. A jako że stał się osobą, która zwykła opróżniać innym kieszenie, kiedy ci nie patrzą, przemieniał się dość często, choćby po to, by uciec straży, kiedy go nakryli. Żył tak przez pół roku, aż w końcu, podczas strzelaniny pod szpitalem (patrz: Mroczny Dar), poznał Księżniczkę Werę. Oboje od razu przypadli sobie do gustu.

Niedługo potem, kiedy sytuacja w mieście względnie się uspokoiła, Soren otrzymał list od Księżniczki, w którym prosiła go o przyjście do jej mieszkania. Tak też uczynił. Tam usłyszał coś, czego się naprawdę nie spodziewał, zwłaszcza po szlachciance. Zaproponowała mu ona bowiem pracę jako jej osobisty służący (i szalik, jeśli weźmiemy pod uwagę drobny druczek ;3). Łasic oczywiście się zgodził i już następnego dnia był gotowy na służenie Księżniczce swoją pomocą. A z każdym dniem są coraz bliżej siebie...

CharakterEdytuj

Osobowość Sorena często można przyrównać do jego pochodzenia: jest dziki, a zarazem "oswojony". Jednego dnia może zachowywać się tak, a drugiego - tak. Choć z drugiej strony, częściej bywa tym "dzikim Sorenem", co tylko dodaje mu uroku :3

Ważną jego cechą jest wrażliwość na pieszczoty. Pomiziasz go po karku, a jeśli jesteś Werą, na pewno zmieni się w mniejszego siebie i da się tulać przez cały dzień.

Oczywiście, Soren nie jest tylko dużym zwierzakiem. To bardzo inteligentny, wrażliwy, kreatywny i utalentowany chłopak. Jest również nieco nieśmiały (kolejny bonus +5 do uroku osobistego). Nie przeszkadza mu to jednak w byciu przyzwoitym mówcą, co często się przydaje, kiedy jest z Księżniczką i nagle potrzeba kogoś, kto by przemawiał. Pal sześć, że wszystko wymyśla na poczekaniu. Ważne, że na temat :V

CytatyEdytuj

20px-Cudzy1.png Miały przewagę liczebną... 20px-Cudzy2.png
Zszokowany i poturbowany Soren do Wery, po ataku fanek
20px-Cudzy1.png Wiesz... Jak mam być szczery, to dobrze by ci było w okularach. 20px-Cudzy2.png
Do Wery

ZdolnościEdytuj

  • Typowa dla jego plemienia przemiana w dzikie zwierzę.
  • Jest niezwykle zwinny.
  • Zna się na kradzieżach.
  • Przyzwoity mówca.

CiekawostkiEdytuj

  • Doskonale wie, gdzie znajdują się najczulsze na łaskotki punkty na ciele Werki, co w wolnym czasie z wielką chęcią wykorzystuje x3
  • To moja Fursona.
  • Jest pierwszym Feralem na wiki
  • Jest jednym z najbardziej rozchwytywanych samców w mieście x3

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki